Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 WarGames - Spil slut - Mafia vandt

Go down 
+8
Nisse
Zola^
Mugge
Sigrdrifa
Fernor
Stente
Araxiel
Zulu
12 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next
AuthorMessage
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 21:05

WarGames - War is upon us...

Ingen kender hinanden i dette spil.

Rollerne:

"Byen":
5x Amerikanere
1x Amerikaner-Doc

"Independent":
1x Franskmand

"Mafia":
1x Tysker
1x Russer
1x Japaner

Franskmanden kæmper for sig selv. Vinder solo hvis han lever på Dag 4 (og spillet stopper så).

Tyskeren, Russeren og Japaneren er på samme hold. Tyskeren kan skyde. Dør Tyskeren, kan Russeren skyde. Dør både Tyskeren og Russeren kan Japaneren skyde. Vinder hvis Franskmanden og alle Amerikanerne dør.

Amerikanerne er på samme hold. De vinder ved at fjerne de 4 øvrige. Doc kan beskytte en hver nat, dog ikke samme spiller 2 nætter i træk.

Ved stemmelighed hænges INGEN. Hæng Ingen er tilladt.

Al kommunikation holdes i tråden.

Natteordrer må afgives på forhånd. Dagsfaser på ca 14 timer, fra ca kl. 9 til kl. 23, nattefase tilsvarende fra ca kl. 23 til kl. 9 næste dag. Dag 1 er dog lidt længere, og varer til mandag kl 22.

Tilmeldte:
1: Inderbul - Tysker
2: Mugge - Amerikaner
3: Cass - Amerikaner
4: Araxiel - Amerikaner-Doc
5: Sigrdrifa - Russer
6: Chef - Franskmand
7: Agger - Amerikaner
8: Stente - Japaner
9: Fernor - Amerikaner
10: Zola - Amerikaner


Last edited by Zulu on 2009-08-21, 08:36; edited 8 times in total
Back to top Go down
Araxiel
Townie Expert
Townie Expert
Araxiel


Posts : 294
Join date : 2009-06-16
Age : 38

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 21:07

Zulu

synes han virker meget mistænksom!
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 21:11

Mistænkelig. DU er mistænksom, JEG er mistænkelig.
Back to top Go down
Araxiel
Townie Expert
Townie Expert
Araxiel


Posts : 294
Join date : 2009-06-16
Age : 38

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 21:13

pfft, skal du jo sige... det bekræfter bare min mistanke!
Back to top Go down
Stente
Townie Expert
Townie Expert
Stente


Posts : 352
Join date : 2009-03-19
Age : 36
Location : Vanløse

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 21:33

Tja, vi skal vel fokusere på at få franskbrødet ud først..
Hmm, hvem har et fransk navn...... Chef? Wink

CoT er udelukket, så det fordrer jo et spil med høj aktivitet.. I min optik har vi ikke råd til noget "hæng ingen" før franskmanden har fået sat en M16 for panden..
Back to top Go down
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 21:37

helt enig med stente, vi har ingen muligheder for andet en analyser og høj aktivitet. Jeg er også enig i vi bliver nødt til at hænge hver dag til franskmanden er ude.

Da vi er afhængige af at folk skriver noget og deltager aktivt, vil jeg i starten af spillet i høj grad være påvirket af folks aktivitets niveau.
Back to top Go down
Stente
Townie Expert
Townie Expert
Stente


Posts : 352
Join date : 2009-03-19
Age : 36
Location : Vanløse

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 21:39

Ja, der er ingen der skal prøve at lave en UJS-kok i dette spil Wink
Indtil videre har jeg én hovedmistænkt: Mugge - han har ikke skrevet i tråden endnu Shocked
Back to top Go down
Araxiel
Townie Expert
Townie Expert
Araxiel


Posts : 294
Join date : 2009-06-16
Age : 38

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 21:41

jeg synes ikke vi 100% skal lade os styre af hvor aktiv folk er, eller manglen på samme, men vi kan sagtens bruge det som en indikation ihvertfald i starten..
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 22:27

Jeg er helt med på at stemme inaktive ud i starten! Det er jo dødvægt Smile
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 23:25

damm it jeg er inaktiv, jeg troede ikke vi kom igang i dag, vi skal vel presstemme, nu skal mafiaen ikke have lov til at gemme sig bag en frøæder, de er tre og kan skyde, så vi må ikke glemme, hvem der er farligst!
Fernor vi har ikke travlt, det har mafiaen!
Back to top Go down
Araxiel
Townie Expert
Townie Expert
Araxiel


Posts : 294
Join date : 2009-06-16
Age : 38

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 23:28

kan egentlig heller ikke se hvorfor vi skal blive ved med at hænge indtil franskmanden.. ja, han er independant, men han har jo ikke et nightkill? (spørgsmål henvendt til Mod)
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 23:28

Jeg havde lige overset den med at spillet stopper, hvis frøæderen er med 4. dagen, det ændrer jo lidt på sagerne, hmm det bliver svært, det er så rigtigt vi skal have hængt en hver dag, men det må så godt være velfunderede hængninger, men det er jo 1. dagen!
Back to top Go down
Araxiel
Townie Expert
Townie Expert
Araxiel


Posts : 294
Join date : 2009-06-16
Age : 38

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 23:29

desuden skal mafiaen jo også have franskmanden ud for at vinde.. du kunne være man kunne håbe på at mafiaen tog ham ud inden vi nåede det..
Back to top Go down
Araxiel
Townie Expert
Townie Expert
Araxiel


Posts : 294
Join date : 2009-06-16
Age : 38

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 23:30

eller rettere sagt.. vi kan håbe på at mafiaen tager franskmanden ud inden vi når at dræbe for mange good guys
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 23:32

Fernor har været inde så ham fyldebøtten Amaroneelskeren tidligere chefkok nu potentiel mafia eller frøæder i hvert fald inaktiv Agger må sættes frem i frontlinien, så han kan dø!
Back to top Go down
Zola^
Paranoid Townie
Paranoid Townie



Posts : 544
Join date : 2008-12-14
Age : 46
Location : Østerbro, Kbh

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 23:39

Ja, vi skal have lidt mere aktivitet end i kokkespillet, hvis vi som by skal have en chance.

Men nøjes med at tjekke ind for i aften.
Back to top Go down
Nisse
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Nisse


Posts : 577
Join date : 2008-12-12

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 23:45

@Stente, Chef er ikke fransk, det er Svensk, og betyder "jeg tæver dig med en grydeske hvis du Fåker med mig"

Men nu skal vi vel lige give folk et par min. til at komme på faktisk finde ud af at spillet er i gang Smile

1
2
3

...... Hmmm. Inderbul så vist øverst på listen over inaktive Smile
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 23:47

Hvis vi siger at dok er lige så elendig til at beskytte om natten som dok plejer så står det ved tredje nat 1-1-3 så fremt ingen mafia er røget - det betyder mafia har en 50/50 procent chance for at afgøre om spillet skal gå til dem eller til franskmanden.

Ramme vi i mellemtiden 1 mafia står den 2-1-2 ved nat eller 3-1-1 så fremt franskmanden har overlevet. Jeg tror sandsynligheden for at franskmanden ikke ryger er lille men hvis hun (Sigrdrifa-trick jeg lige benytter mig af) spiller godt er det ganske muligt. Mafiaen er vist lige så interesserede i at få franskmanden ud som vi er så jeg synes bare vi skal kigge lige meget efter begge to.

Men hvis det gør mig til mafia/franskbrød så mener jeg det ikke og er bare enig med alle andre.
Back to top Go down
Araxiel
Townie Expert
Townie Expert
Araxiel


Posts : 294
Join date : 2009-06-16
Age : 38

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-16, 23:59

Cass, synes ikke din udtalelse som sådan gør dig til en badguy, dog at du vil trække det hele i land i tilfælde af at du bliver mistænket, det virker mere mafia agtigt imo..
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-17, 00:16

Det er mere en hentydning til at fordi jeg tit ser det for begge vinkler og ikke altid er 100% enig med folket så bliver jeg mafiamistænkt .. Bevares jeg var jo også vegetar i sidste spil hvor jeg lavede samme taktik men nu her er jeg altså Yankie ..
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-17, 00:18

Cass wrote:
Det er mere en hentydning til at fordi jeg tit ser det for begge vinkler og ikke altid er 100% enig med folket så bliver jeg mafiamistænkt .. Bevares jeg var jo også vegetar i sidste spil hvor jeg lavede samme taktik men nu her er jeg altså Yankie ..

Der er kun en vinkel at se det fra Byens, alle andre vinkler duer ikke!
Back to top Go down
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-17, 01:19

Mugge wrote:
Cass wrote:
Det er mere en hentydning til at fordi jeg tit ser det for begge vinkler og ikke altid er 100% enig med folket så bliver jeg mafiamistænkt .. Bevares jeg var jo også vegetar i sidste spil hvor jeg lavede samme taktik men nu her er jeg altså Yankie ..

Der er kun en vinkel at se det fra Byens, alle andre vinkler duer ikke!

Enig

Derudover godt at se du starter med at være uenig med mig igen mugge Wink Nå men du kom jo til fornuft igen så tror også jeg starter med at smide min stemme på inderbul, ihvert fald indtil vi hører noget fra hende.
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-17, 08:01

ja ja ro på gutter, jeg er jo lige her Wink
Har et liv udenfor murene, men er klar nu Smile

Okay svært spil at knække, men tror jeg har en nogenlunde opfattelse.
Til og med dag 4 skal vi passe på ikke at sende både japseren, russeren og tyskeren i døden. Vi har brug for det nightkill indtil den forbandede franskmand er fundet og dingler i et træ.
Dette gør jo også at en hæng ingen er totalt udelukket i denne omgang.
fedtspil er kun til gavn for frøæderen og et problem for os andre.
Og jeg er kun enig i, at inaktivitet bør straffes promte, da det heller ikke gavner os på nogen måde.
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-17, 08:06

Så mit bud er, at byen vil stå stærkest, hvis vi kan kyle to fjender (japser,russer,tysker) ud, inden vi rammer frøæderen. Derefter skal der gå efter den sidste fjende.
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime2009-08-17, 08:53

Araxiel wrote:
kan egentlig heller ikke se hvorfor vi skal blive ved med at hænge indtil franskmanden.. ja, han er independant, men han har jo ikke et nightkill? (spørgsmål henvendt til Mod)

Franskmanden kan intet om natten. Kæmper for sig selv. Og spillet slutter hvis Franskmanden vinder. Spiser muligvis frøer. Rå.
Back to top Go down
Sponsored content





WarGames - Spil slut - Mafia vandt Empty
PostSubject: Re: WarGames - Spil slut - Mafia vandt   WarGames - Spil slut - Mafia vandt Icon_minitime

Back to top Go down
 
WarGames - Spil slut - Mafia vandt
Back to top 
Page 1 of 14Go to page : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next
 Similar topics
-
» Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)
» Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)
» MAFIA 12 (Byen vandt)
» Ren Forvirring Mafia (Yakuza Vandt)
» Vengeful Mafia - byen vandt

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Mafia - Spil :: Gamle spil-
Jump to: