Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)

Go down 
+13
AK
Svindlertøsen
Mugge
Argos
hamFilip
zant
RKid
Germ
stange
Nisse
Sigrdrifa
urban legend
Mangalor
17 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
Mangalor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Mangalor


Posts : 791
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-12, 21:53

Velkommen til Mafianiopolis

En lille by på den italienske vestkyst.

Her har alt åndet fred og ro i mange år, og i har haft det så triveligt i jeres små haver og pladser. Men på det sidste er der begyndt at dukke en mafia op i byen der forsøger at overtage kontrollen med byen.

Mafien overtager kontrollen hvis der er lige så mange af dem som der er af byboer.
Byen vinder når alle mafiosierne er udryddet.

Dagen varer til Søndag kl. 21.00


Last edited by Mangalor on 2008-12-23, 21:19; edited 3 times in total
Back to top Go down
urban legend
Townie Expert
Townie Expert
urban legend


Posts : 124
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-12, 22:06

Goddag kære medborgere....

I min lille butik, grønthandleren nede på hjørnet, er jeg flere gange blevet præsenteret for et forslag om at betale en glas- og inventar-"forsikring". Det har været nogle skumle typer der har virket en anelse truende i deres adfærd. Jeg har kontaktet mit forsikringsselskab, der ikke har haft sælgere i området den seneste tid.

Men så var det at jeg hørte om bageren, hvis butik brændte ned her forleden - han havde også haft besøg at de samme skumle personer, men havde smidt dem på porten. Han mistænkter at de er dem, der har brændt hans bageri ned.

Jeg har forsøgt at snakke med myndighederne om det, men de vil ikke høre tale om noget, så jeg er bange for, at vi er nødt til at løse problemet selv .... på den kedelige måde .... vi må indfange dem, næste gang de kommer og kræver penge og så må vi hænge dem !

Grønthandleren
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-12, 22:44

Som god og solid kunde hos grønthandleren er jeg da helt klar med på at få ryddet de generende folk af vejen
Mama Miracolli
Back to top Go down
Nisse
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Nisse


Posts : 577
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-12, 22:55

Det var godt nok en lang da, jeg tro ikke jeg kan holde mig vågen så længe Sleep

Nå men hvis min gode nabo Sigrdrifa tror på hvad grønthandleren siger, så vil jeg da også tilslutte mig forsamlingen af bønder med brænden fakler og høtyve og drage i samlet flok ud for at jage mafiamelemmer.

santa
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-12, 22:56

nede hos den lokale mekaniker går forretningen godt for der har været ekstra mange uheld her på det sidste. men han gider ikke lappe hjul og dem har der været serligt mange af efter mafiaen er kommet da de skyder vildt omkring sig. så væk med den vemmelige mafia.
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-12, 23:32

Ah ja, så er vi naboer igen Nisse. Så mangler vi da bare at vore gamle genbo Juzz også flytter ind Wink
Back to top Go down
Germ
Power Townie
Power Townie
Germ


Posts : 1451
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 00:15

Sikken mange driftige butiksejere der er i denne by, og slet ingen der bare hygger sig med de flotte skandinaviske piger Wink
Back to top Go down
Mangalor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Mangalor


Posts : 791
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 01:35

germ wrote:
Sikken mange driftige butiksejere der er i denne by, og slet ingen der bare hygger sig med de flotte skandinaviske piger Wink

Du kan finde svindlertøsen nede på den lokal "cafe" hvor hun deler glæde ud til alle der giver en skærv Smile
Back to top Go down
RKid
Townie
Townie
RKid


Posts : 25
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 02:41

Jeg kan ikke prale af at have en butik - Jeg lever blot det simple liv i denne lille by og synes godt nok også at mafiaen er ved at have for meget at skulle sige...

/RKid
Back to top Go down
zant
Townie
Townie
zant


Posts : 76
Join date : 2008-12-12
Age : 34
Location : Odense

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 11:08

ja butiks ejere er jeg heller ikke men jeg levede stille og roligt ude på min gård men da hele landsbyen er besat af mafiaen har der ikke været fred.....
Back to top Go down
hamFilip
Townie Expert
Townie Expert
hamFilip


Posts : 153
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 11:54

Hvem gidder en butik, når man kan sidde hjemme g jule-hygge med jule-glögg, jule-musik, gof jule-mad,osv osv find selv på flere.

siger I Mafia'en? Det mener I bare ikke. Ikke op til jul, ahhhh man )-:
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 12:22

skal vi komme igang med det seriøse, er der en god der vil ofre sig for fæled skabet og lade dig undersøge i nat så de gode kan skrive til ham i morgen?
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 13:59

det er ikke meget gang der er i dette spil. troede at germ og ceder ville hoppe i hovedet på hinanden som de plejer
Back to top Go down
Germ
Power Townie
Power Townie
Germ


Posts : 1451
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 15:01

stange wrote:
det er ikke meget gang der er i dette spil. troede at germ og ceder ville hoppe i hovedet på hinanden som de plejer

Tja venter stadig på det sædvanlig udspil fra Ceder Wink

Det plejer dog at være at vi skal stemme en inaktiv ud eller presse Germ så jeg har nu ikke noget imod at han ikke har opfattet at vi er igang.
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 15:03

germ wrote:
stange wrote:
det er ikke meget gang der er i dette spil. troede at germ og ceder ville hoppe i hovedet på hinanden som de plejer

Tja venter stadig på det sædvanlig udspil fra Ceder Wink

Det plejer dog at være at vi skal stemme en inaktiv ud eller presse Germ så jeg har nu ikke noget imod at han ikke har opfattet at vi er igang.

jamen så lad os stemme en inaktiv ud hæng ceder
Back to top Go down
Germ
Power Townie
Power Townie
Germ


Posts : 1451
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 15:19

Der er en del der ikke har set vi er startet:
nisse_bass
Cederstrom
Sigrdrifa
Argos
germ
mugge
onkel dum
Ivanovic
Urban legend
Rkid
Stange
AK
hamFilip

Zant har han et andet navn eller er han ikke med ?

Syntes det er en fin start at vi stemmer på dem der ikke har skrevet noget endnu for at motivere dem til at komme igang med at beskrive deres gøremål i byen:

Hæng mugge
Back to top Go down
Argos
Townie Expert
Townie Expert
Argos


Posts : 242
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 15:31

Så er jeg også vågnet Embarassed

Jeg kan da kun støtte op om dit forslag kære grønthandler, lad os finde de skumle typer og hænge dem på tovet ved solnedgang imorgen!
Jeg har ikke nogen mistænkte endnu, eller dvs jeg mistænker alle, men ikke en mere end de andre, så jeg venter lidt med min stemme
Back to top Go down
Nisse
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Nisse


Posts : 577
Join date : 2008-12-12

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 16:13

Ja men der er jo også lang tid til i morgen aften, så de kan jo nå at dukke op sådan i løbet af dagen og så må vi jo til at stemme på de folk der ikke er aktive i morgen.
bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 16:36

Ja så er jeg vendt tilbage til de levendes rækker efter en god fugtig julefrokost i går!
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 16:42

Er jeg stadig bagstiv? eller ved jeg ikke hvornår dagen ender eller begynder?
Hvor lang tid har vi tilbage til at hænge nogen?
Back to top Go down
Svindlertøsen
Townie
Townie



Posts : 39
Join date : 2008-12-12
Age : 53

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 16:49

stange wrote:
det er ikke meget gang der er i dette spil. troede at germ og ceder ville hoppe i hovedet på hinanden som de plejer

Glædespigen har dæmpet deres hormoner. Hun kan bare det der Razz
Back to top Go down
AK
Power Townie
Power Townie
AK


Posts : 1126
Join date : 2008-12-12
Age : 31

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 18:42

Sigrdrifa wrote:
Ah ja, så er vi naboer igen Nisse. Så mangler vi da bare at vore gamle genbo Juzz også flytter ind Wink

Der var i heldige! Jeg er for nyligt flyttet fra min gård på landet ind i byen for at nyde livet nærmere venner og bekendte, men da navnet Sigrdrifa ikke lige umiddelbart siger mig noget ville jeg gerne vide hvor det er vi kender hinanden fra? Det kunne jo også være en af de andre Juzz'er der er tale om her Smile

Mere mafia relateret så synes jeg da bare vi skal have spyttet nogle taktikker på bordet? Jeg er godt og vel ude af træning i forhold til dette spil, hvorfor det også er heldigt at jeg blot har fået rolle som en simpel bybo, så jeg venter spændt på et udkast til hvordan vi skal gribe det an.

Som jeg husker det har vi ofte brugt en mellemmand, der er blevet undersøgt på nat 1. Denne mellemmand melder jeg mig gerne som - dog kun hvis der kommer en god plan på bordet først.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 18:47

Jeg passer mit lille pizzaria her i byen og er under tryk ligesom mange andre her i landsbyen.
Der er jo ikke meget aktivitet, så der er ikke meget at gå efter.
Havde der bare været en butik der solgte eller var olivenolieimportør, så havde det været meget nemmere!

Men lad os da lige se på AK's plan kan den få lidt mere kød på!

Ellers må det være de inaktive der må stå for:
HÆNG CEDER
Back to top Go down
Inanovic
Townie Expert
Townie Expert



Posts : 226
Join date : 2008-12-12
Age : 32

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 20:51

Jeg undskylder for min inaktivitet. Folk fra s1 ved jeg er meget aktiv ^^

Men tømmerdrenge imorges før arbejde, og lige kommet hjem fra arbejde, og skal snart til jule frokost igen.

Så denne weekend er lidt booket op ^^

Men jeg synes også vi skal få en strategi på bordet, også det vel bare en kontakt person som altid ?

En som melder sig, bliver undersøgt og beskyttet? også det vel bare vider i spillet`?
Back to top Go down
Inanovic
Townie Expert
Townie Expert



Posts : 226
Join date : 2008-12-12
Age : 32

Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime2008-12-13, 20:52

Ingen edits.

men plejer man ikke at få alle de roller som er med at vide?

Eller er jeg bare lidt noobed ?
Back to top Go down
Sponsored content





Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Empty
PostSubject: Re: Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)   Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT) Icon_minitime

Back to top Go down
 
Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)
Back to top 
Page 1 of 11Go to page : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» WarGames - Spil slut - Mafia vandt
» F11 - LOST Mafia - Afsluttet: Mafiaen vandt
» Mafia-sitet – et nøglespil - Game over - Mafiaen vandt!
» Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)
» Lejrturen - Mafiaen vandt

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Mafia - Spil :: Gamle spil-
Jump to: