Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)

Go down 
+19
Becks
Doakes
Scaryann
Niller
Princess Carina
Sparvath
Zulu
Woking
Nisse
Sandberg
Tømren
Germ
Mangalor
Inderbul
fruen-ilse
Agger
AK
Mugge
Fernor
23 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 19 ... 38  Next
AuthorMessage
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 01:21

Setup:

Denne fortælling er baseret på en sand historie og der er kun digtet på den i et mildt omfang.

Jeg havde på s2 en lille elite hær, der kun bestod af de hårdeste germaner kriger (alt andet en germaner er svanser). Denne blev kaldt "BåtNakkerne" (BN) og var berygtet og frygtet overalt på serveren.

Da det brændte aller mest på med fjendens Verdens vidunder blev de sendt ud for at hente bygge planerne, mens alle andre hære blev sendt mod selve verdens vidunderet. Alle vidste at på trods af at der ventede et kæmpe forsvar havde fjenden ikke en chance mod båtnakkerne der bestod af 2k økser, 500 teutonryttere, 50 rambukke, 20 katapulter, 1 stammefører og min helt.

Spændt vågnede jeg op om morgenen og så denne rapport:

http://travilog.org.ua/dk/6822357/5e3781c4ce877c8b6dacb883c76fda2a

Selvom forsvaret var væsentlig større end jeg havde forventet klarede min tropper sagerne. Hvad der dog også faldt mig i øjnene var at der 6 tropper mere end jeg sendte afsted. Dette havde mine tropper også fundet ud af. Der var kommet bud hjemmefra om at 2 gallere havde sneget sig med på togt iført båtnakke rusning. Efter kampen fandt de 5 af deres egne uden rustning, hvilket måtte betyde at fjendtlige tropper nu var iblandt dem i håb om at kunne stjæle byggeplanerne tilbage. Der havde også længe været mistanke til at natarne ville forsøge at infiltrere båtnakkerne for at kunne overtale dem til at kæmpe på deres side.
Det altså 4 forskellige fraktioner der kæmper mod hinanden.
Angrebet på verdensvidunderet var mislykkedes og det var yderst nødvendigt at beskytte de byggeplaner de lige havde stjålet og drastiske metoder var nødvendige. De besluttede sig derfor for at hver dag skulle en af dem skydes afsted med katapulten da det ville afsløre soldatens sande identitet. Alle ved jo at Natare er tunge som sten, gallere vil dø af skræk bare ved tanken, og fjendens tropper spjætte som en frø. Kun en ægte Båtnakke vil svæve som en fugl og le hele vejen som en hyæne.
Hvem der skal sendes afsted med katapulten afgøres ved almindelig afstemning, for at stemme på en soldat skrives i tråd pult og derefter spillerens navn med rød:
Eksempel: Pult Fernor

Roller:

Båtnakkerne::
I er min elite hær (eller hvad der er tilbage af den), og skal for alt i verden have byggeplanen med hjem i sikkerhed så vi kan blive først færdig med Verdens vidunderet. I vinder hvis i får udryddet Gallerne, Fjenden og Natarne.

Helten:
Du er istand til at læse tropperne som en åben bog, du kan hver nat undersøge en soldat. Dette gøres ved at skrive Undersøg XXX til mod, i nattefasen.

Katapult føren:
Du er kan hver nat dræbe en soldat ved at pulte ham. Det gør du ved at skrive Pult XXX, i nattefasen. Dette kan du dog kun gøre to gange.

Spyd kæmperen:
Alle ved at spydkæmpere ikke er meget værd, men de er gode til at beskytte. Derfor kan du hver nat skrive Beskyt XXX til mod, i nattefasen, og soldaten vil nu være beskyttet mod alle drab og rygtespredning den pågældende nat. Desværre kan du ikke beskytte den samme soldat to nætter i træk.

Stammeføren:
Du har en fantastisk indflydelse på folk og er kendt for din loyalitet. Derfor vil natar spionen ikke være i stand til at overtale dig til at tilslutte dig dem. Derudover kan du hver nat beskytte en anden soldat fra natarne. Dette gøres ved at skrive Beskyt XXX til mod, i nattefasen. Du kan ikke beskytte den samme to nætter i træk.

10 x øksekæmpere:
Du er en "almindelig" soldat i min elite hær og skal have dræbt alle der forsøger at tage byggeplanerne


Gallerne::
I er misundelige på mine båtnakker og er trætte af al den hædder de har fået. I vinder hvis blot en af jer er alene tilbage med en anden soldat.

Theutaterlyn:
Du er et Theutaterlyn og sammen med XXX. Du er en glimrende farmer og har derfor masse af guld du kan bruge på at købe andre soldaters stemmer. Dette gøres ved at skrive Køb XXX til mod, i nattefasen, og personen er nu tvunget til at stemme som du har bestemt den efterfølgende dag. Den købte person må ikke fortælle han/hun/den er blevet købt og skal agere som han/hun ville have gjort hvis han/hun ville stemt som købt, altså ikke noget med at argumentere stærkt for at stemme en anden person end købt til.

Haeduaner:
Du er et Heudaner og sammen med XXX. Du formår at bruge guldet fra farmning bedre og kan derfor købe hvem powerrollerne skal bruge deres evner på. Da gallerne har stor frygt for natarne kan du dog ikke købe Natar spionen. Fjendens leder er så stærkt fokuseret på at få sine byggeplaner tilbage og er derfor ikke mulig at bestikke, du kan derfor heller ikke købe ham.
For at købe en powerrolle skriver du Køb XXX til YYY til mod i nattefasen, hvor XXX er rollen og YYY er soldaten. Hvis du fx vil styre hvem Helten har brugt sine evner på skriver du Køb helten til Fernor, i dette tilfælde vil helten nu få oplyst rollen på fernor istedet for den han/hun selv har valgt.
I alle tilfælde vil den købte soldat få en igm med at han/hun er købt, dog ikke hvem man er købt til. Kun helten og spejderen vil få afvide hvem de er købt til, da de får tilbage melding på deres evne.
Du kan købe alle roller, fra alle fraktioner på nær fjendens leder og natar spionen. Har rollen ikke brugt sin evne den pågældende nat vil dit køb ikke have nogen effekt.


Fjenden::
I er de overlevende af fjendens tropper efter BåtNakkernes angreb. I har gemt jer blandt båtnakkerne for at stjæle jeres byggeplan tilbage. I vinder hvis I er to mere end resten af soldaterne. Er theutaterlynet død skal i bare være flertal for at vinde.

Fjendens leder:
Du er leder for fjenden, udover dig er det XXX, XXX og XXX. Som leder kan du hver nat dræbe en soldat. Dette gør du ved at skrive Dræb XXX til mod, i nattefasen, hvor XXX er navnet på den soldat du vil dræbe. Som leder er du god til at falde ind i mængden, så hvis helten forsøger at undersøge dig vil du fremstå som almindelig øksekæmper.

2xDiplomaten
I er fjendelederens højre hånd. De øvrige fjender er XXX, XXX og XXX. Hvis lederen går hen og dør er du sammen med den anden diplomat ansvarlig for at dræbe om natten. Dette gør I ved at skrive Dræb XXX til mod, i nattefasen, hvor XXX er navnet på den soldat du vil dræbe.

Rygtespreden:
Du er rygtespreden for fjenden, udover dig er det xxx,xxx og xxx. Du kan sprede rygter om en soldat hver nat. Hvis den person bliver undersøgt af helten den pågældende nat, vil denne soldat fremstå som galler(Hvilken rolle er random). Skriv navnet på vedkommende til mod hver nat. Du kan ikke sprede rygterne om den samme to nætter i træk.

Spejder:
Du har en fantisk sans for at se hvad der forgår i det skjulte. Dine medfjender er XXX, XXX og XXX Du kan hver nat holde øje med en af de andre roller og du vil så få afvide hvilken soldat rollen har brugt sine evner på. Dette gøres ved at skrive Følg XXX til mod, i nattefasen. Hvis du fx vil vide hvem Helten har brugt sine evner på skriver du Følg helten og du vil få afvide hvem helten har undersøgt den pågældende nat. Du kan ikke følge den samme rolle to nætter i træk.

Natarnes spion::
Du forsøger at overtale de BåtNakkerne til hemmeligt at skifte til Natarne. Hver nat kan du skrive et navn til en af de mod. Hvis personen ikke er et Galler, fjende eller stammefører, vil personen være overtalt til at skifte til Natarne. De skal dog spille videre, som var de ikke skiftet. Hvis du skriver navnet på en af fjenden, gallerne eller stammeføreren, vil du selv dø. Du vinder, hvis der er flere med i hos Natarne, end der er af de andre soldater, inkl gallere og fjender.
Er soldaten du ønsker at få over på din side beskyttet af stammeføren vil du få afvide at dette er mislykkedes, ligegyldig hvilken rolle soldaten har.


Deltagere::
1. Sandberg
2. Zulu(Dræbt nat 2, Stammefører)
3. Stange(Dræbt nat 1, Øksekæmper)
4. Inder(Pultet dag 4, Øksekæmper (Natar))
5. Sparvath(Pultet dag 2, Øksekæmper)
6. Mugge(Pultet dag 7, Natar Øksekæmper)
7. NB(Dræbt nat 2, Spejder)
8. Peters(Pultet dag 1, Øksekæmper)
9. Germ(Dræbt nat 3, Theutaterlyn)
10. Tømren
11. Carina(Dræbt nat 5, Helten)
12. Scaryann(Dræbt nat 4, Diplomat)
13. zipholm
14. Doakes
15. Mangalor
16. UJS
17. Niller(Dræbt nat 4, Øksekæmper)
18. Ilse
19. Becks(Mod killed nat 3, Øksekæmper)
20. Jeanty(Pultet dag 5, Fjende rygtespreder)
21. AK(Pultet dag 3, Fjende diplomat)
22. Woking

Nattefasens rækkefølge::
Heudaner
Spejder
Spydkæmper
Stammefører
Rygtesprederen
Katapult fører
Fjendens leder(/diplomaterne)
Natar
Helten
Theutaterlyn

Regler::
Standard regler her på forum følges, samt typografi. Da jeg ved der er en del nye I dette spil, vil jeg bede disse læse trådene på regl boarded:
https://spil-mafia.danskforum.net/generelle-regler-f4/
Alle former for kommunikation er tilladt.
I tilfælde af stemmelighed er det den sidste afgivende gyldige stemmer der vægter tungest
Alle opfordres til at invitere til mod til team talks... især nataren Wink


Last edited by Fernor on 2009-03-21, 19:11; edited 28 times in total
Back to top Go down
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 01:21


(Dag 1) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiadeadline-7-3-kl-09-t122-90.htm#10936
(Nat 1) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafianat-1-deadline-8-3-kl-09-t122-120.htm#10996
(Dag 2) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiadag-2-deadline-9-3-kl-21-t122-315.htm#11276
(Nat 2) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafianat-2-deadline-10-3-kl-730-t122-330.htm#11312
(Dag 3) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiadag-3-deadline-d-11-3-kl-21-t122-495.htm#11668
(Nat 3) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiadag-3-deadline-d-11-3-kl-21-t122-510.htm#11751
(Dag 4) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiadag-4-deadline-d-13-3-kl-21-t122-585.htm#11952
(Nat 4) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiadag-4-deadline-d-13-3-kl-21-t122-585.htm#11980
(Dag 5) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiadag-4-deadline-d-15-3-kl-21-t122-660.htm#12194
(Nat 5) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiadag-5-deadline-d-17-3-kl-21-t122-660.htm#12235
(Dag 6) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiadag-6-deadline-d-17-3-kl-21-t122-765.htm#12503
(Nat 6) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiadag-6-deadline-d-17-3-kl-21-t122-780.htm#12521
(Dag 7) https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiadag-6-deadline-d-17-3-kl-21-t122-840.htm#12717
(Dag Cool https://spil-mafia.danskforum.net/igangvarende-spil-f8/travian-mafiafardig-fjendenmafia-vandt-t122-900.htm#12928


Last edited by Fernor on 2009-03-21, 19:11; edited 15 times in total
Back to top Go down
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 01:22

Så er alle roller sendt ud og spillet er hermed startet. Først dag varer til d. 7/3 kl 09. Den efterfølgende nat vil vare til d, 8/3 kl 09
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 01:55

Jeg syntes det er et spændende setup, glæder mig allerede!
Jeg er jo ikke den der kommer med de brilliante ideer til at danne cot eller lignende, men glæder mig til at se hvem der byder ind med noget!
Jeg vil dog lige pulte AK bare fordi jeg har lyst dertil!
Pult AK
Back to top Go down
AK
Power Townie
Power Townie
AK


Posts : 1126
Join date : 2008-12-12
Age : 31

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 01:57

Pult Mugge

Lad os pulte ham helt tilbage til Spanien, der havde han det jo så godt Laughing
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 01:57

Jeg er dog meget spændt for i morgen, der er en konference med efterfølgende middag og fest jeg skal til, så jeg er ikke inaktiv, kun midlertidigt underdrjet, først af arbejde, siden af forskellige stimula! Very Happy
Back to top Go down
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 01:58

Stemme update!!

Afgivende stemmer:
Mugge: AK(23:55)
AK: Mugge(23:57)

Stilling:

AK - 1
Mugge - 1
Back to top Go down
AK
Power Townie
Power Townie
AK


Posts : 1126
Join date : 2008-12-12
Age : 31

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 01:59

@MOD
Forkert stilling! Den øverste på listen burde være den, der er tættest på en pultning, eftersom at min stemme på Mugge faldt efter hans på mig burde han stå øverst! Mod-slack! Wink
Back to top Go down
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:04

AK wrote:
@MOD
Forkert stilling! Den øverste på listen burde være den, der er tættest på en pultning, eftersom at min stemme på Mugge faldt efter hans på mig burde han stå øverst! Mod-slack! Wink

Beklager ak glemte at nævne særregl #72148 der siger at hvis der er stemmelighed mellem dig og en eller flere andre spillere vil det altid være dig der dør Wink
Back to top Go down
AK
Power Townie
Power Townie
AK


Posts : 1126
Join date : 2008-12-12
Age : 31

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:06

@MOD
Jeg trækker mig i denne debat med den almægtige MOD, der tydeligvis har reglerne på sin side Wink
Back to top Go down
Agger
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Agger


Posts : 546
Join date : 2009-02-16
Age : 38
Location : Roskilde

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:11

Hahah.. allerede god gang i debatten.

Jeg har glædet mig til denne omgang siden nybegynderspillet sluttede. Så jeg kan ikke vente med at begynde med dette spændende setup! Very Happy
Back to top Go down
fruen-ilse
Townie Fool
Townie Fool
fruen-ilse


Posts : 17
Join date : 2009-03-06
Age : 44

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:19

nåhh for pokker, ja nogle skal jo have en flyvetur i den dersens katapult, men hvem ohh hvem, nogle gode grunde, tak
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:27

Der er altid gode grunde til at sende AK ud på en flyvetur.
1. Han kan blive tør bag ørerne!
2. Hans ego kan komme en tand højere op endnu!
3. Man kan håbe han lander tungt!
I love you flower I love you
Back to top Go down
AK
Power Townie
Power Townie
AK


Posts : 1126
Join date : 2008-12-12
Age : 31

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:28

Det kan der være noget om mugge!

Pult AK!

flower
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:31

På den anden side er der også gode grunde til at pulte mig!
1. Det får lukket kæften på mig, hvilket ellers er svært!
2. Mit ego har måske godt af at blive løftet noget højere!
3. Der er ingen tvivl om mjeg lander tungt!
geek geek geek
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:32

Hov!
Pult mugge
Back to top Go down
AK
Power Townie
Power Townie
AK


Posts : 1126
Join date : 2008-12-12
Age : 31

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:34

Mugge, du argumenterer bare så fantastisk godt, jeg bliver jo simpelthen nødt til at følge dig Very Happy

PULT MUGGE

in love
Back to top Go down
fruen-ilse
Townie Fool
Townie Fool
fruen-ilse


Posts : 17
Join date : 2009-03-06
Age : 44

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:35

dine talegaver fejler ikke noget, mugge, når selv AK ser rimeligheden i at han tager ud på en lille flyvetur, men unge mennesker er jo også så nemme at påvirke... Men jeg er jo åhh så gammel og ikke helt så nem påvirke, tror jeg, håber jeg..
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:37

AK wrote:
Mugge, du argumenterer bare så fantastisk godt, jeg bliver jo simpelthen nødt til at følge dig Very Happy

PULT MUGGE

in love

Den dag jeg bliver kastet i hartkorn med AK er ikke oprundet endnu, må straks i oposition så:
PULT AK
Back to top Go down
AK
Power Townie
Power Townie
AK


Posts : 1126
Join date : 2008-12-12
Age : 31

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:40

fruen-ilse wrote:
dine talegaver fejler ikke noget, mugge, når selv AK ser rimeligheden i at han tager ud på en lille flyvetur, men unge mennesker er jo også så nemme at påvirke... Men jeg er jo åhh så gammel og ikke helt så nem påvirke, tror jeg, håber jeg..

Hvad er dog det for en forudtaget kvinde vi har fået ind på siden?! affraid

Lad os se om du bliver påvirket af tyngdekraften: PULT FRUEN-ILSE!
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:43

fruen-ilse wrote:
dine talegaver fejler ikke noget, mugge, når selv AK ser rimeligheden i at han tager ud på en lille flyvetur, men unge mennesker er jo også så nemme at påvirke... Men jeg er jo åhh så gammel og ikke helt så nem påvirke, tror jeg, håber jeg..

Dit navn antyder jo at du er af det feminine køn, men du har ikke angivet i din profil, hvad køn du retteligen tilhører.
Det er noget luskeri!
Det fortjener en tur i pulten!
Pult "fruen-Ilse"
Hvis du er en rigtig dame undskylder jeg jo som den ridder og gentleman jeg er!
Back to top Go down
AK
Power Townie
Power Townie
AK


Posts : 1126
Join date : 2008-12-12
Age : 31

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:45

Mugge altså! Er du blevet så gammel at du har glemt man ikke må lyve?
"Ridder og gentleman", Mugge altså...
Back to top Go down
fruen-ilse
Townie Fool
Townie Fool
fruen-ilse


Posts : 17
Join date : 2009-03-06
Age : 44

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:46

tyngekraften har intet på mig, min ven, har dog en forfærdelig højdeskræk Crying or Very sad og hvor jeg før ville være rimelig, vil jeg nu sige: PULT AK

og jeg er skam så meget en kvinde som kvinde kan være, mugge
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:50

AK wrote:
Mugge altså! Er du blevet så gammel at du har glemt man ikke må lyve?
"Ridder og gentleman", Mugge altså...

Det er jo klart at en så ungdommelig sjæl som dig ikke kan forstå den rette betydning af disse ord!
Det lader jeg andre om at bedømme.
Dog bliver jeg aldrig for gammel til ikke at forstå at brugen af en hvid løgn ikke er af vejen, slet ikke i dette spil, hvor det er svært at stole på nogen i det hele taget!
Jeg vil jo ikke her kalde dig en lystløgner kære AK, det ville være et alt for mildt udtryk at bruge, det er klart at personer med dine egenskaber falder for en site som denne, hvor de kan lyve den udstrakte dag og blive belønnet derfor!
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime2009-03-06, 02:52

fruen-ilse wrote:
tyngekraften har intet på mig, min ven, har dog en forfærdelig højdeskræk Crying or Very sad og hvor jeg før ville være rimelig, vil jeg nu sige: PULT AK

og jeg er skam så meget en kvinde som kvinde kan være, mugge
Oh det var da dejligt at høre så må jeg som en ægte ridder og gentleman trække min flyvetur tilbage!
Jeg tror også det vil klæde AK bedre mad flyveører!
Pult AK
Back to top Go down
Sponsored content





Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Empty
PostSubject: Re: Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)   Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt) Icon_minitime

Back to top Go down
 
Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)
Back to top 
Page 1 of 38Go to page : 1, 2, 3 ... 19 ... 38  Next
 Similar topics
-
» MAFIA 12 (Byen vandt)
» Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)
» Ren Forvirring Mafia (Yakuza Vandt)
» Vengeful Mafia - byen vandt
» Quickie al'a UJS | Mafia Tiwaz & Zola Vandt |

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Mafia - Spil :: Gamle spil-
Jump to: