Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 Vengeful Mafia - byen vandt

Go down 
+2
Inderbul
Araxiel
6 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
Araxiel
Townie Expert
Townie Expert
Araxiel


Posts : 294
Join date : 2009-06-16
Age : 38

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 14:24

Vengeful Mafia

1x Mafia Goon
1x Mafia Godfather
3x Townies

regler:

1: Mafia har ikke nattekill, hvilket betyder der essentielt ikke eksisterer en nattefase
2: Hvis Mafia Godfather bliver hængt vinder byen med det samme uanset om Goon stadig lever
3: hvis en townie bliver hængt dag 1, kan han bruge et vig skud med det samme
3.1: byen vinder IKKE automatisk hvis Mafia Godfather bliver dræbt af det Vig skud
4: Mafia vinder når der er mindst lige så mange Mafia som Townies tilbage og byen ikke har et Vig skud tilbage

al kommunikation holdes i tråden.
Mafia ved hvem den anden er, men må ikke kontakte hinanden udenfor tråden.
deadlines hver dag kl. 23:00, eller når der er flertal for en hængning. hæng ingen tilladt.


1: Mugge
2: Inderbul
3: Germ
4: Zola^
5: Zulu


Last edited by Araxiel on 2009-08-28, 15:47; edited 5 times in total
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 14:37

Hæng Zulu for at snyde mig i sidste spil Wink

Nej spøg til side Smile

Puha den var svær denne gang.
Jeg tror lige jeg skal have tygget på den, men ellers er jeg klar Smile

Smile


Last edited by Fernor on 2009-09-18, 22:17; edited 1 time in total (Reason for editing : Test til konvertering)
Back to top Go down
Zola^
Paranoid Townie
Paranoid Townie



Posts : 544
Join date : 2008-12-14
Age : 46
Location : Østerbro, Kbh

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 14:41

Klar
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 15:30

Jeg er klar!
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 16:25

Det virkede godt med at tænke højt før, det prøver jeg igen.

Det er et meget mafiavenligt setup. Selv bortset fra at mafiaen kan koordinere deres stemmer, er deres samlede chance for at vinde 60% mod byens 40%, ud fra at vi følger et tilfældigt spor:

1. Townie hænges - 60%
1a. Hængt Townie skyder Townie - 50% - Mafiasejr (samlet 30%)
1b. Hængt Townie skyder Goon - 25%
1ba. Townie nr 2 hænges - 66% - Mafiasejr (samlet 10%)
1bb. GF hænges - 33% - Bysejr (samlet 5%)
1c. Hængt Townie skyder GF - 25%
1ca. Townie nr 2 hænges - 66% - Mafiasejr (samlet 10%)
1cb. Goon hænges - 33% - Bysejr (samlet 5%)

2. Goon hænges - 20%
2a. Townie hænges - 75%
2aa. Townie nr 2 hænges - 66% - Mafiasejr (samlet 10%)
2ab. GF hænges - 33% - Bysejr (samlet 5%)
2b. GF hænges - 25% - Bysejr (samlet 5%)

3. GF hænges - 20% - Bysejr (samlet 20%)

Totalt for byen: 40%
Totalt for mafia: 60%

"Hæng Ingen" er jeg modstander af her Dag 1, da en hængt Townies Vig-kill kun gælder Dag 1, derfor ser jeg ikke grund til at vi smider dette væk.

Kun hvis vi hænger Goon'en er vi 4 på Dag 2, alternativt er vi enten 2vs1 eller færdige med spillet allerede Dag 1 (eller "Nat 1").

Germ er tilbage, og hvis alt er som det plejer, er han ond, så Hæng Germ.

Jeg vil godt claime Townierollen med det samme også, så er dét da gjort.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 17:04

Hmm Zulu, når det hele er så mafiavenligt undrer det mig at du går ud for at hænge nogen med det samme, jeg ville jo mene det var bedre at vente lidt og få alle folk på banen! Det kan da godt være hæng ingen er en dårlig ide, men lad os nu lieg få ro på!
Vigkillet er vel også lidt dobbetsidet, man skal være fandens sikker på at ramme en mafia når/hvis man bruger det og det kan man vel ikke være på en første dag, hvor alle vil claime en townierolle
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 17:22

Mugge wrote:
Hmm Zulu, når det hele er så mafiavenligt undrer det mig at du går ud for at hænge nogen med det samme, jeg ville jo mene det var bedre at vente lidt og få alle folk på banen!
Ikke forstået. Bliver det mindre mafiavenligt af at vente? For så venter vi da Smile Min ene stemme hænger jo ikke nogen alligevel. Og din undren kan jo sagtens dække over at du vil beskytte Germ, hvis han er din Boss...

Mugge wrote:
Det kan da godt være hæng ingen er en dårlig ide, men lad os nu lieg få ro på!
Igen, min ene stemme hænger ingen (jeg tror ikke en dyt på at mafiaen ville følge op med to hurtige stemmer), og hænger vi ingen idag, misser vi Vig-kill'et, hvis vi rammer en Townie i første hug (på Dag 2 eller senere).

Mugge wrote:
Vigkillet er vel også lidt dobbetsidet, man skal være fandens sikker på at ramme en mafia når/hvis man bruger det og det kan man vel ikke være på en første dag, hvor alle vil claime en townierolle
Som jeg ser det, så skal man som Townie-Hængt-Dag-1 skyde, og uanset om man er sikker eller ej, så har man da 50% chance, det er bedre odds end man normalt får for at ramme en mafia. Jeg kan da ikke lige lure hvordan det skulle blive bedre af en Hæng Ingen og dermed fravalg af Vig-kill?

Hæng Mugge istedet. Jeg trænger til at "røre" mig lidt efter at have været Konge i et par dage Laughing
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 17:34

Faktisk har Zulu lidt fat i den lange ende, omend han sagtens kan lave det her stunt for at skjule sin sande rådne identitet som Mafia.
Men igen, har vi som townies råd til at slippe et Vigkill?
Vi er enige om, at det yderst hurtigt kan blive game over, da beslutningen skal falde lynhurtigt, hvilket betyder mindre at analysere på.
Så en hurtig hængning + Vigkill kan jo sagtens ligne en Mafiavenlig vej.
Argh, jeg er splittet mellem et gratis Vig-kill og muligheden for analysemateriale.
Sad
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 17:54

@ Zulu, du plejer at være mere konstuktiv i din tilgang end bare at hænge i flæng, hvordan min råben ro på skulle være i mafiainteresse kan jeg ikke forstå, hvis jeg var mafia ville det nemmeste da bare være at sætte min stemme på Germ og sige ja han er jo kendt for altid at være ond, mafiaen har netop ingen interesse i at få ro på og lade os få alle med og måske nogen kunne få en ide til at knække de probs der er med netop dette setup!
Vigkillet er jo netop dobbeltsidet, hvis vi hænger en townie og han/hun bruger vigkillet og rammer endnu en townie gameover!
Så jeg syntes du ikke arbejder for byens interesser lige nu!
Back to top Go down
Zola^
Paranoid Townie
Paranoid Townie



Posts : 544
Join date : 2008-12-14
Age : 46
Location : Østerbro, Kbh

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 18:01

Jeg støtter Zulu på den her.

Selvfølgelig skal en evt Townie, der hænges Dag 1 udnytte sit vig-kill. Og det er nok den situation, vi skal forvente. Vi skal jo trods alt være 3 townies, der går sammen og stemmer på den samme for at hænge en mafia.
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 18:10

Jeg ved sq ikke. Jeg ville blive mere nervøs ved den første Townie der sagde "Hæng Ingen". Så kunne mafiaen jo inddrage vores skud...

Desuden har jeg jo ikke lagt min stemme definitivt fast på nogen endnu, og sålænge den står alene er den vel ikke farlig? Eller hvad?

Knække de probs, well, jeg synes ikke rigtig der ER nogle probs, for mig at se er det rimelig ligetil. Det kan kun gå en af de veje jeg skrev i mit første indlæg, medmindre vi begynder på Hæng Ingen. Men igen, jeg forstår ikke hvorfor vi evt skulle vove os ud i det.

De to mafiaer kender alle roller. Vi andre ved, at blandt de øvrige 4 gemmer der sig 2 venner, 1 Goon og 1 direkte sejr, hvis vi rammer denne.

Min tanke går lidt hen på, der skal 3 stemmer til en Hængning. Hænger vi en mafia, så er det super. Gør vi ikke, så er minimum én af dem der stemte Townien ud mafia (medmindre denne har stemt på sig selv, så kan vi ikke aftale at vi ikke gør det - Germ!). Hvis vi på en eller anden måde kunne garantere, at den som IKKE er med i en hængning af en Townie Dag 1, ER Townie, så har den døde Townie et 2/3 shot... Men hvordan dævlen det lige gøres i praksis er ikke lige noget jeg kan se...
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 18:13

Zola^ wrote:
Vi skal jo trods alt være 3 townies, der går sammen og stemmer på den samme for at hænge en mafia.

Njaeh, hvis det er GF vi hænger, så ja. Men GF kan godt luske ind og stemme på Goon'en, for at sikre sig alibi/skabe mistanke omkring den der IKKE stemte på Goon'en.

Alternativt skal der 2 stemmer til, hvis vi når Deadline, og stemmerne er spredt (og mafiaen koger, hehe).
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 21:37

@ zulu Jeg ved bare lige nu går mit vigkill din vej! flower
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 21:42

Du får jo ikke noget Vig-kill Wink

Men anyways, vi er jo ved at vinde så roligt som vi tager det Razz
Back to top Go down
Zola^
Paranoid Townie
Paranoid Townie



Posts : 544
Join date : 2008-12-14
Age : 46
Location : Østerbro, Kbh

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 22:08

Er Germ klar over, at vi er gået i gang?
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 22:35

Jeg er i tvivl om Germ er klar over det!
Back to top Go down
Germ
Power Townie
Power Townie
Germ


Posts : 1451
Join date : 2008-12-12

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 23:29

KLAR

Og hvis jeg dør dag 1 går mit vig kill til Zulu, det lover jeg Smile
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 23:33

Jeg må indrømme jeg mistænker zulu for at være en af bad guys, jeg er mere i tvivl om nr 2.
Back to top Go down
Germ
Power Townie
Power Townie
Germ


Posts : 1451
Join date : 2008-12-12

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 23:41

Hvis vi skal bruge det vig skud syntes jeg at folk skal melde ud før vi stemmer omkring hvem de vil skyde hvis det er dem der dør. Jeg skyder Zulu Wink

Hvad med jer andre ?
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 23:50

Jeg skyder også zulu!
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 23:54

Faktisk tror jeg ikke, at Zulu er GF, men han kunne nu sagtens være goon.
Derfor vil et Vig-kill fra mig ikke ende på Zulu.

Faktisk tror jeg mere at den ville havne på Mugge
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 23:56

Inderbul wrote:
Faktisk tror jeg ikke, at Zulu er GF, men han kunne nu sagtens være goon.
Derfor vil et Vig-kill fra mig ikke ende på Zulu.

Faktisk tror jeg mere at den ville havne på Mugge

Du syntes åbenbart jeg har haft mere mistænkelig adfærd end zulu, vil du forklare mig hvorfor?
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 23:57

Bah... Hvor er det tyndt at gå ud og sige "ro på, det er Dag 1, vi ved intet" og lign., og stadig proklamere fint og fast at man vil skyde en Townie. Det skræmmer ikke mig i to sekunder, Hæng Mugge, lad os se om du får et Vig-kill Smile
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 23:57

Zulu wrote:
Bah... Hvor er det tyndt at gå ud og sige "ro på, det er Dag 1, vi ved intet" og lign., og stadig proklamere fint og fast at man vil skyde en Townie. Det skræmmer ikke mig i to sekunder, Hæng Mugge, lad os se om du får et Vig-kill Smile

Jamen det lover jeg dig jeg gør, så hvis du er den townie du hævder så burde du sætte ind andre steder!
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime2009-08-26, 23:59

Jegv udfordrer da gerne forsamlingen, følg zulu og hæng mig, jeg skyder zulu, så enten har vi tabt eller mafiaen har vundet!
Back to top Go down
Sponsored content





Vengeful Mafia -  byen vandt Empty
PostSubject: Re: Vengeful Mafia - byen vandt   Vengeful Mafia -  byen vandt Icon_minitime

Back to top Go down
 
Vengeful Mafia - byen vandt
Back to top 
Page 1 of 7Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» MAFIA 12 (Byen vandt)
» Assassin in the Palace - Byen Vandt
» Travian mafia(Færdig - Fjenden(Mafia) vandt)
» En snigmorder på paladset (BYEN VANDT)
» Københavns bymidte (byen vandt)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Mafia - Spil :: Gamle spil-
Jump to: