Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!

Go down 
+4
Inderbul
Mugge
UJS
Sigrdrifa
8 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 08:09

Navn: Nightless Vanilla
Moderator: Sigrdrifa
Antal deltagere: 10
Setup: 7 (vanilla) townies, 3 mafia

I mange år har den stolte, lettere afsides beliggende landsby klaret sine problemer selv. Her han man en stærk demokratisk tradition for at hænge misdædere, fremmede og generelt folk der er lidt anderledes i den lokale galge. Pøblen forsamles dagligt og tager ved fri og lige afstemning stilling til om nogen skal klynges op den dag.
Denne prisværdige skik er dog kommet den regionale smagsdommerelite for øre. Denne mener ikke at noget sådan hører hjemme i et civiliseret og oplyst land så efter adskillige velformulerede protestskrivelser er blevet ignoreret, har man besluttet at sende en gruppe oprydningsfolk til landsbyen. Disse oprydningsfolk, der i folkemunde smykkes med hæderstitlen mafia, har nu infiltreret landsbyen med det formål at få udryddet alle stemmeberettigede og dermed den hæderkronede tradition ved hjælp af traditionen selv – ja hængningerne.
Nyheden om dette (det lokale bureaukrati udsendte naturligvis en pressemeddelelse) er faldet de lokale noget for brystet. Da disse oprydningsfolk jo både er misdædere, fremmede og en god del anderledes, skal de selvfølgelig hænges. Problemet bliver bare at få dem identificeret…

Regler:
Der er generelt ingen kommunikation om spillet tilladt uden for denne tråd. Hverken mellem townies eller mafia. Mafiaen får dog lov at kommunikere sammen de første 24 timer for at repræsentere deres forberedelse hjemmefra.
Landsbyen kan hænge en person præcis når den har lyst til det. Alt der kræves er at et flertal af de stemmeberettigede/overlevende stemmer for at hænge personen. Stemmer afgives med rød skrift og bedes formuleret som hæng Ahkmed eller tilsvarende. Stemmerne kan ændres ligeså tosset man vil, men så snart den afgørende stemme er postet, bliver personen hængt og der kan ikke ændres noget – uanset hvornår moderatoren måtte finde det passende at komme online og opdatere tråden.
Rollerne på de hængte vil blive offentliggjort af moderatoren til almindelig spot og spe.
Moderatoren vil opdele spillet i en række nummererede faser, kaldet dage som svarer til antallet af hængninger, men disse er kun for overskuelighed og har ingen betydning for spillet.

Der bliver udsendt to forskellige rollebeskeder:
Citat:
Du er en gemytlig, fredselskende townie. Bortset fra når du er grebet af blodrus, selvfølgelig…
Du er en del af den gemene pøbel der foretager lynchninger heromkring. I vinder hvis alle tre mafiamedlemmer bliver hængt så denne stolte tradition kan fortsætte.


Citat:
Du er medlem af mafiaen. Mafiaen består af X, Y og Z. I samarbejder for at få sat en stopper for den barbariske skik de lokale landsbytosser har med at lynche folk de ikke kan lide. I vinder hvis I får tilstrækkeligt med townies hængt til at der ikke længere kan dannes flertal i byen for at hænge en af jer.


Der er nu syv spillere tilbage og fire af disse udgør et flertal:

1. Cass
2. Inderbul
3. UJS
4. NB (hængt dag 2 - townie)
5. Mugge
6. Stente (hængt dag 3 - townie)
7. Bostrup
8. Zola
9. Zulu
10. Germ (hængt dag 1 - townie)


Last edited by Sigrdrifa on 2009-06-07, 10:53; edited 1 time in total
Back to top Go down
UJS
Paranoid Townie
Paranoid Townie
UJS


Posts : 974
Join date : 2008-12-12

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 09:29

MØØØØØG!!!! Så skulle vi alligevel have hængt Bostrup Sad

Den må jeg i høj grad tage på mig - jeg troede virkelig, at Stente var mafia.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 09:31

puha! nu er den svær, jeg er glad for at jeg ikke var med i den klynge der stemte ham ud, men det er jo ikke blevet lettere, jeg får ikke megen tid i dagtimerne, kommer først på sent!
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 09:40

Skidt skidt skidt.
For ar bruge Mugges egne ord, så er der igen gået Mafiaens vej.

Jamen lad os da dele os op i grupper igen:

stemmegale på Stente:
Cass, UJS, Zola, Zulu og Bostrup.

udenfor:
Inderbul og Mugge.

Og skal vi lytte til, hvad Mugge sagde i går, bør vi jo gå efter en Mafia udenfor gruppen af de stemmegale, hvilket vil sige Inderbul eller Mugge selv. Jeg erklærede endda selv, at der sikkert ville sidde en Mafia i den gruppe, hvilket jeg stadig mener. Så nej Mugge, du er på ingen måde clearet eller kommet i et bedre lys.
I modsætning til Mugge, modsagde jeg at stemme på stente fra første færd af. Mugge var først en meget varm fortaler, men trak derefter i land Suspect

Tager vi den anden gruppe, ja så kan det jo virke enormt suspekt, at Bostrup snupper den sidste stemme, men her er jeg begyndt at tvivle. Bostrup vidste, at han ville komme i søgelyset som sidste stemme, men valgte at gøre dette anyway, hvilket var modigt gjort. Så lige nu er han i min bog enten en Mafia, der spiller seriøst højt spil eller en townie, der blev utålmodig. scratch
Jeg er sgu meget i tvivl i denne gruppe, men vil dog gerne have en dybere forklaring fra Cass over den meget stålfaste holdning af Stente som Mafia. Som jeg skrev i dagsfase 3, så mente jeg, at Cass ville have et forklaringsproblem, hvis Stente IKKE var Mafia.
UJS virker til at være forsvundet?!?!?
Zulu har flere gange direkte modsagt sig selv.
Clearer alt dette Zola?
Tror det er på tide at Zola og UJS for alvor kommer på banen....

Og så mig selv.
Jeg er mere end klar over, at der vil blive lavet spin over min sikkerhed i stentes uskyld, som nnu er bevist.
Eneste måde, jeg kunne vide dette 100% er, hvis jeg er Mafia.
Men jeg var ikke 100% sikker. Stente var dog i bunden af min suspect-liste og jeg kan nu se, at jeg havde ret i min fornemmelse.
Og med alt det der skete i dagsfase 3, vil jeg personligt mene, at vi skal kigge på den lille gruppe Mugge/Inderbul. Mugge vil sikkert sige det modsatte, men se lidt nøgternt på det.
Jeg står dårligt, grundet min fornemmelse af Stente som townie.
Mugge står dårligt grundet sin først skråsikkerhed af stente som Mafia og derefter sin "tvivl". Ja jeg mener personligt selv, der er tale om spin.

Og ryger der endnu en townie, ja så er spillet ude.
Mafiaen har sgu spillet frygtindgydende godt desværre.
Back to top Go down
Zola^
Paranoid Townie
Paranoid Townie



Posts : 544
Join date : 2008-12-14
Age : 46
Location : Østerbro, Kbh

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 10:22

Da jeg var 99 % sikker på, at enten Cass eller Stente var mafia, ville det naturlige være at følge op med en Cass-stemme, men da der kun skal 4 stemmer til en hængning, skal vi nok lige passe på med at lave dem røde...
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 10:33

Inderbul wrote:
Zulu har flere gange direkte modsagt sig selv.
Nej. Den må du enten tage retur, eller vise hvor det sker. For det mener jeg virkelig ikke jeg har.
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 10:58

Jeg kan sige jeg er forfærdelig ked af det. Jeg var med på Germ - det var uheldigt men noget skulle der jo ske. Jeg satte den sidste på NB. Jeg så ikke fare signalerne og jeg er ked af at jeg var bødlen. Det er så frygteligt at Stente var townie at mafiaen praktisk talt har vundet nu. Der er mange der støtter teorien om at enten mig eller Stente var mafia og nu må det jo nødvendigvis være mig.

Jeg står elendigt i det efter 3 townies på min samvittighed. Jeg kan kun sige hvad jeg har sagt før om min mistanke. Han var den mest mistænksomme men jeg var hele tiden klar over at det kunne ende grueligt galt. Hvis jeg var en af jer vilde min stemme pronto ligge på mig men jeg kan jo kun opfordre jer til ikke at lave samme fejl som mig.

Jeg ved ikke hvem jeg skal mistænke. Mafiaen har spillet godt - det skal de have.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 12:16

Nu ser man om end muligt flere der kan være mafia!
Sådan virker det for mig i hvert fald.

Selvfølgelig er Bostrup meget nem at mistænke, hans lange fravær og så ind at starte toget mod NB, hans sidste stemme mod Stente og så videre..
Han er vel topmistænkt af alle, har været med på Germ, NB og Stente, på trods af han ikke syntes vi skal forhaste os, sker hængningerne på mærkelige tidspunkter og i huj og hast og jeg kommer ikke på før....
Zola er jo heller ikke helt fin i kanten, på mig virkede det som om, han ville ikke sætte en 5. stemme, men gerne en 4..
UJS har vel hele tiden haft Stente, men det har jeg på den anden side også selv, hun kan være en townie, der har set galt, men kan også være mafia.
Zulu har jo nu været med til at hænge to, kan være begge dele.
Cass har nu været med til at hænge townies i lange baner, så han er da klart i farezonen.
Inderbul har kun været med til at hænge Germ så vidt jeg husker, men hun kan jo være den mafia, der skal holde sig udenfor, hun er ikke clearet, men kan være en townie, der bare så rigtigt.
Mugge, jeg er townie, I nogles øjne kunne jeg vel være mafia, der ville score credit på at tage min stemme væk fra Stente, men se på handlingen ikke på de skumle teorier, der kan dannes, for selvfølgelig ville det være smart af mafiaen at tage stemmen væk for at score credit, men jeg havde den stemme på ham i timevis, det var da mafiaen åbenbart ikke slog til, jeg fik kolde fødder angående stente, jeg appelerede til alle, at lige analysere på den mærkelige situation, hvad var det, der gjorde, at i koblet af Inderbul, zola og Bostrup ville ingen tage ansvaret for den sidste stemme på en townie.
Før Bostrup så går ind og gør det, under tidpres, på trods af han ikke havde travlt, det harmonerer ikke og det var lidt det samme med NB, han må være mafia
Inderbul gemmer sig jo bag alibiet, at hun ikke troede stente var mafia, men ligeså vel som UJS var sikker på stente som mafia, kan Inderbul vel heller ikke være sikker på han var townie.
Zola's mystiske 4. stemme mistænkeliggør ham bare så meget i mine øjne.
Jeg har Bostrup, Zola og Inderbul som mafia, den sidste er den jeg er mest i tvivl om.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 12:18

Cass wrote:
Jeg kan sige jeg er forfærdelig ked af det. Jeg var med på Germ - det var uheldigt men noget skulle der jo ske. Jeg satte den sidste på NB. Jeg så ikke fare signalerne og jeg er ked af at jeg var bødlen. Det er så frygteligt at Stente var townie at mafiaen praktisk talt har vundet nu. Der er mange der støtter teorien om at enten mig eller Stente var mafia og nu må det jo nødvendigvis være mig.

Jeg står elendigt i det efter 3 townies på min samvittighed. Jeg kan kun sige hvad jeg har sagt før om min mistanke. Han var den mest mistænksomme men jeg var hele tiden klar over at det kunne ende grueligt galt. Hvis jeg var en af jer vilde min stemme pronto ligge på mig men jeg kan jo kun opfordre jer til ikke at lave samme fejl som mig.

Jeg ved ikke hvem jeg skal mistænke. Mafiaen har spillet godt - det skal de have.

Du må hellere finde nogen du kan mistænke, for det der er en tynd kop te, det hjælper heller ikke du ikke har noget at sige eller analysere på, når du har været med i så mange hængninger, hvis du virkelig er townie har vi brug for at du deler med os!
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 12:19

Zulu wrote:
Inderbul wrote:
Zulu har flere gange direkte modsagt sig selv.
Nej. Den må du enten tage retur, eller vise hvor det sker. For det mener jeg virkelig ikke jeg har.

@ Zulu, du må vel også skulle dele dine tanker med os, der er brug for alle townies nu, hvis du er townie!
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 12:37

Mugge wrote:
Han er vel topmistænkt af alle
Du af alle skal da slet ikke bestemme hvem jeg ser som topmistænkt! Bostrup er på min liste (som stadig består af dig, Zola og Bostrup), men decideret topmistænkt er han ikke.

Mugge wrote:
i huj og hast
Du mener BARE ikke at Stente er blevet hængt i huj og hast?!?

Mugge wrote:
Zola er jo heller ikke helt fin i kanten, på mig virkede det som om, han ville ikke sætte en 5. stemme, men gerne en 4..
Det synes jeg faktisk ser meget mere skummelt ud. Især taget i betragtning at han stemte på Stente kort før du tog din stemme væk. Skulle det bruges til at du - igen - kunne vaske hænder?

Mht Cass synes jeg også det virker meget "Undskyld undskyld" agtigt, hvilket ikke huer mig, taget i betragtning at mafiaen nu kun skal undgå én hængning for at vinde...

Som Zola tidligere var inde på, skal vi nok være varsomme med at stemme, da mafiaen har 3 stemmer, og der kun skal 4 til for at effektuere en hængning. Så hvis en townie stemmer på en townie, er vi altså rimelig F.....! pale

Mugge wrote:
Zulu, du må vel også skulle dele dine tanker med os, der er brug for alle townies nu, hvis du er townie!
Will do, will do, men er lige til fødselsdag pt, så det bliver kort fra mig lige indtil videre. Har nok bedre tid senere.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 15:20

jo jeg mener at Bostrup havde masser af chancer til at sætte den stemme, men da den endelig blev sat var det i huj og hast og farvel fra mig!
Lidt det samme mønster som med NB, jeg ved ikke om han er mafia, men det er da en underlig måde som townie! Især en townie der siger det må tage lang tid for en hængning, han tog ikke hensyn til problematikken omkring den manglende stemme, det var bare så sætter jeg den, farvel og tak!
Desuden glemmer du lige der står vel nok! Det er også mystisk, at han er væk så snart han har sat sin stemme, jeg ville da nok lige vente lidt og se effekten af den.
Du har lidt fejl i den rækkefølge, det skete med zolas stemme, jeg havde fjernet min og så vupti var zolas stemme på Stente, hmmmm, hvordan kan du bytte om på det???
Zulu, du er sågu så meget på vildspor med hensyn til mig, jeg syntes ikke du besidder din sædvanlige åbenhed til at vende og dreje tingene, du låser dig fast, jeg ved ikke om det er fordi du er mafia, men du hjælper mig ikke af med min tvivl omkring dig ved at gentage ,jeg nok er den du mest mis- tænker, for helvede du stemmer townies ud på rad og række, jeg advarede lidt mod Germ, mod NB, jeg tog min stemme væk fra stente fordi jeg var i tvivl, hvis jeg var mafia ville det da være torskedumt gjort! Tag mig på handlingerne og de andre for deres handlinger ord er jo netop ord, gennemgransk mine handlinger, ville en mafia så åbenlyst gå mod de strømninger der er, det er da bare at følge strømmen og sige så lidt som muligt, ville en mafia kæmpe som en Don Quijotte mod gud og hvermand, mistænke alle?
Jeg gik mod alle ved NB- toget friede ham nærmest selvom jeg var i tvivl indrømmet mange gange, jeg kan jo netop ikke være sikker, det er man først når en person er hængt!
Jeg tog stemmen væk fra Stente da jeg blev i tvivl, jeg ved det handler om at du skal tro på mig og tillidden skal være til stede, jeg siger og ikke kun til dig, tro mig: Jeg er townie.
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 15:53

Mugge wrote:
Desuden glemmer du lige der står vel nok!
Hvad betyder det?

Mugge wrote:
Du har lidt fejl i den rækkefølge, det skete med zolas stemme, jeg havde fjernet min og så vupti var zolas stemme på Stente, hmmmm, hvordan kan du bytte om på det???
Ja, kan godt se jeg fik skrevet "før" hvor der skulle have stået "efter". Det er jo et stensikkert mafiatell Wink Jeg har ret godt styr på rækkefølgen, vær ikke i tvivl om det, men ja, du fangede mig i at have skrevet forkert.

Mugge wrote:
Zulu, du er sågu så meget på vildspor med hensyn til mig, jeg syntes ikke du besidder din sædvanlige åbenhed til at vende og dreje tingene, du låser dig fast, jeg ved ikke om det er fordi du er mafia, men du hjælper mig ikke af med min tvivl omkring dig ved at gentage ,jeg nok er den du mest mis- tænker, for helvede du stemmer townies ud på rad og række, jeg advarede lidt mod Germ, mod NB, jeg tog min stemme væk fra stente fordi jeg var i tvivl, hvis jeg var mafia ville det da være torskedumt gjort!
Allerførst - jeg var ikke med på Germ. Jeg så ham ikke som specielt mistænkelig, men var villig til at sætte min stemme på ham, fordi så mange så ham som mistænkelig, derfor tænkte jeg at det kunne være mig der var galt på den. Uanset hvad, så nåede jeg jo ikke at være med i den hængning.
NB's hængning var der jo mange om, og jeg synes det er noget fis at du skal stå og hellig'e den bagefter. Der er kun én måde du kunne vide at NB var townie på, så hvis du er townie, må du have været i tvivl - bare lidt.
Ang. Stente, så var det er fint bud på en mafia, ud fra stemmemønstre, og det synes jeg var nok til at jeg ville afvige lidt fra min top-3.
Og alt det vrøvl med handlinger giver jeg nul og en prut for, det kan jo for 117. gang NETOP være mafiabehaviour. Antag at du, Zola og Bostrup er mafia - så har du sat dig i position til at køre den hele vejen hjem i så fald, og så kunne du være ligeglad med at trække din stemme fra Stente, da Zola og Bostrup ville sætte de sidste.

Og mht åbenhed, bavl, jeg er da NETOP åben for alternativer, det var jeg både med Germ og med Stente, og det viste sig at være ad H til. Og jeg har da ikke stemt på dig længe?

Mugge wrote:
Tag mig på handlingerne og de andre for deres handlinger ord er jo netop ord, gennemgransk mine handlinger, ville en mafia så åbenlyst gå mod de strømninger der er, det er da bare at følge strømmen og sige så lidt som muligt, ville en mafia kæmpe som en Don Quijotte mod gud og hvermand, mistænke alle?
Jeg gik mod alle ved NB- toget friede ham nærmest selvom jeg var i tvivl indrømmet mange gange, jeg kan jo netop ikke være sikker, det er man først når en person er hængt!
Jeg tog stemmen væk fra Stente da jeg blev i tvivl, jeg ved det handler om at du skal tro på mig og tillidden skal være til stede, jeg siger og ikke kun til dig, tro mig: Jeg er townie.

Jamen jeg mener jo, at NETOP når du argumenterer på den måde, så ville det jo IKKE være "torskedumt" af en mafia - det ville da netop give et alibi, og så alligevel ikke, for jeg æder den sq ikke. WIFOM, WIFOM, WIFOM... confused

Tillid, nej tak. Det er der ikke råd til. Jeg stoler på min egen liste, og nada else idag. Og det betyder at jeg satser benhårdt på at have fanget i hvert fald 2 mafia i min top-3.
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 15:55

Zulu wrote:
Inderbul wrote:
Zulu har flere gange direkte modsagt sig selv.
Nej. Den må du enten tage retur, eller vise hvor det sker. For det mener jeg virkelig ikke jeg har.

Halloooo... Inderbul, du var online 14.42, kommer der et svar på den her, eller hvad?
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 16:00

det var en hentydning til dagsfase 2, hvor du svingede en del frem og tilbage Zulu.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 16:18

@ Zulu jeg er enig med dig i 2/3 dele af din liste, det er fint med det der wifom, men det er jo bare ren noia!
Og de her setups med strakshængninger giver sågu noia!
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 16:29

@ Zulu jeg syntes mange af de options du beskriver hvis Bostrup Zola og jeg var mafia krævede nogen koordination, har du glemt den manglende kommunikation for alle udenfor tråden?

Vel nok dækker en usikkerhed og igen, hvor tit har jeg sagt jeg var usikker på NB og selv var tæt ved at sætte en stemme på ham, men klart, hvis du ikke vil eller kan tro mig, skal det jo overses.

Vil du indrømme, at det er fornuftigere nu, at finde en mafia balndt dem der har været med til at stemme andre ud?
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 16:47

læser op senere
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 17:20

Mugge wrote:
@ Zulu jeg er enig med dig i 2/3 dele af din liste, det er fint med det der wifom, men det er jo bare ren noia!
Og de her setups med strakshængninger giver sågu noia!

Enig. Af samme grund mener jeg heller ikke man kan argumentere sig til en frifindelse, hverken på argumenter eller "handlinger", kun ved ren mafiaudrensning kan man vinde credit i min bog. Og da vi ingen døde mafiaer har, så giver jeg heller ikke meget credit til nogen... Det hele kan være WIFOM, og mafiaen kan tillade sig at spille meget anderledes end i et "normalt" setup. Nu har vi ikke tabt endnu, men et eller andet sted sidder jeg med en fornemmelse af at 8 mod 2 havde været mere fair. Men det er en anden diskussion Razz
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 17:27

Mugge wrote:
@ Zulu jeg syntes mange af de options du beskriver hvis Bostrup Zola og jeg var mafia krævede nogen koordination, har du glemt den manglende kommunikation for alle udenfor tråden?

Vel nok dækker en usikkerhed og igen, hvor tit har jeg sagt jeg var usikker på NB og selv var tæt ved at sætte en stemme på ham, men klart, hvis du ikke vil eller kan tro mig, skal det jo overses.

Vil du indrømme, at det er fornuftigere nu, at finde en mafia balndt dem der har været med til at stemme andre ud?

Du har ret Embarassed Det kunne I s'føli ikke have koordineret på dén måde så. Medmindre I VIRKELIG har været forudseende, men det tror jeg trods alt ikke på.

Jeg hverken vil eller kan tro dig - men det gælder ikke specifikt for dig, det gælder sådan set alle. Måske skulle man lade random.com bestemme hvem af de sidste 6 der skal have min stemme, så er der da 50% chance - og det lyder bedre end hvad vi hidtil har præsteret Razz

Bommelom... Godt spørgsmål. Både og, fordi det er jo både mafia og townies der jagter hinanden, så om de mistanker der har været på Germ, NB og Stente har været fake eller reelle nok, synes jeg er svært at gennemskue. Og jeg er slet ikke utilbøjelig til at stemme på hverken Zola eller Bostrup idag. Men det bliver en af de to, eller Mugge, der får min stemme. Så hvis mafiaen er UJS, Inderbul og Cass, så bøjer jeg mig i støvet for det vildeste illusionstrick Razz
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 17:30

Inderbul wrote:
det var en hentydning til dagsfase 2, hvor du svingede en del frem og tilbage Zulu.

Jeg var (logisk nok) i tvivl om hvem der skulle hænges. Jeg synes der er langt fra legitim tvivl til "direkte at modsige selv". Men det er nok et definitionsspørgsmål. Hvis du mener at det er det samme, så har du ret. Jeg mener der er en væsentlig forskel.
Back to top Go down
Zola^
Paranoid Townie
Paranoid Townie



Posts : 544
Join date : 2008-12-14
Age : 46
Location : Østerbro, Kbh

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 17:49

Vi er ude i en situation, hvor vi 4 townies alle skal blive enige om den samme mafia for ikke at tabe.

Ud over Cass har jeg fortsat et godt øje til Mugge, men mistanken er dog aftagende. Som den sidste mulige mafia har jeg Bostrup med det (godt nok for dette setup tvivlsomme) argument, at han må være ond, når han fortsat er med...
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 18:01

Er vi tilbage i at alle nævner deres top-3? Bare for at se om der er noget der har rykket sig efter Stentes hængning...
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 18:50

I har min top tre!
Men jeg gentager den lige Bostrup, Zola og Inderbul, sidstnævnte er jeg mest i tvivl om!
Cass kan meget nemt komme på radaren og Zulu, jeg har bare på fornemmelsen vi er to townies, der går forkert af hinanden det ene øjeblik og det næste øjeblik at han må være mafia, men her adskiller han sig jo ikke meget fra de andre, der har jeg den samme fornemmelse, UJS havde jeg i starten som mafia, men gik så bort fra hende, nu er jeg bare i tvivl, hun var med til Germ og Stente, men var vist ikke på NB Dybest set har jeg jo ingen ide om hvem der egntligt er mafia, vi er blevet kørt rundt i manegen, så hvis vi hænger en townie til, så må man jo bøje sig i støvet, som Zulu så rigtigt skriver! Vi er så meget ude i tovene selv, hvis vi får fat i en mafia i dag, tror jeg vi får svært ved at blive enige om de to sidste hængninger, men jeg syntes bare vi skal have fat i en mafia i dag, jeg får svært ved at leve med, at alle 3 mafiosaer overlever og vi selv har været med til at stemme townie efter townie ud, der må sgu være nogen der hygger sig gevaldigt derude!
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime2009-06-05, 19:58

Jeg bliver nødt til at veje min ord kraftigt idag. For det første har jeg ført kampagnen mod Stente som viste sig at være townie. For det andet er flere af den overbevisning at enten Stente eller jeg er/var mafia - dette kan man ikke fortænke dem for men det er ikke tilfældet. For det tredje skal der jo som sagt bare én forkert towniestemme til at tabe spillet.

Med hensyn til en forkert towniestemme så skal det jo lige siges at alle tre mafia skal være klar til at aflægge stemmerne samtidigt. Af den årsag vil jeg gerne opfordre til at vi vedtager at ingen må sige hvornår de kan være online for det vil (i mine øjne) kun hjælpe mafia til at få planlagt et "angreb" hvis nogen allerede har fået en stemme.

Mugge tror jeg er typen der ville sige sådan som han gør hvis han var townie selvom jeg ikke skal udelukke ham som mafia.
UJS tror jeg faktisk lige er typen til at være mafia - hun har været tilpas tilbageholdende til ikke at tage fokus på kritiske tidspunkter.
Zulu ved jeg stadig ikke hvor jeg har - jeg har lyst til han er townie men noiaen siger han lige så godt kunne være mafia.
Inderbul har jeg heller ikke styr på - hun er der bare. Forstod ikke hendes argumentation i forhold til Stente men det kan selvfølgelig være fordi hun er mafia. Tror dog mere på at hun er townie og tog fejl mht. Mugge hvilket betyder at:
Bostrup og Zola^ må være mafia - Bostrup har spillet en god mafia og Zola lige så men jeg undrer mig dog over at Zola^ ikke stemte med det samme hvis han er mafia - han kunne nemt have hængt mig op som mafia.

Jeg skal selvfølgelig ikke ud og råbe vagt i gevær og vil hellere end gerne lytte til jer for jeg har nu 3 gange taget fejl. Det begynder at koste. Min teori er dog at Bostrup og Zola^ vil forsøge at kaste mig op som mafia. De to er i hvert fald mine topmistænkte med Mugge/UJS som en 3.-mand/kvinde.
Back to top Go down
Sponsored content





Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!   Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Nightless Vanilla - Afsluttet: Mafiaen vandt
» Nightless Vanilla - Dag 3
» Nightless Vanilla - Dag 1
» Nightless Vanilla - Dag 2
» Lejrturen - Mafiaen vandt

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Mafia - Spil :: Gamle spil-
Jump to: