Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 Nightless Vanilla - Dag 3

Go down 
+5
Inderbul
Stente
Mugge
UJS
Sigrdrifa
9 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next
AuthorMessage
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 08:39

Navn: Nightless Vanilla
Moderator: Sigrdrifa
Antal deltagere: 10
Setup: 7 (vanilla) townies, 3 mafia

I mange år har den stolte, lettere afsides beliggende landsby klaret sine problemer selv. Her han man en stærk demokratisk tradition for at hænge misdædere, fremmede og generelt folk der er lidt anderledes i den lokale galge. Pøblen forsamles dagligt og tager ved fri og lige afstemning stilling til om nogen skal klynges op den dag.
Denne prisværdige skik er dog kommet den regionale smagsdommerelite for øre. Denne mener ikke at noget sådan hører hjemme i et civiliseret og oplyst land så efter adskillige velformulerede protestskrivelser er blevet ignoreret, har man besluttet at sende en gruppe oprydningsfolk til landsbyen. Disse oprydningsfolk, der i folkemunde smykkes med hæderstitlen mafia, har nu infiltreret landsbyen med det formål at få udryddet alle stemmeberettigede og dermed den hæderkronede tradition ved hjælp af traditionen selv – ja hængningerne.
Nyheden om dette (det lokale bureaukrati udsendte naturligvis en pressemeddelelse) er faldet de lokale noget for brystet. Da disse oprydningsfolk jo både er misdædere, fremmede og en god del anderledes, skal de selvfølgelig hænges. Problemet bliver bare at få dem identificeret…

Regler:
Der er generelt ingen kommunikation om spillet tilladt uden for denne tråd. Hverken mellem townies eller mafia. Mafiaen får dog lov at kommunikere sammen de første 24 timer for at repræsentere deres forberedelse hjemmefra.
Landsbyen kan hænge en person præcis når den har lyst til det. Alt der kræves er at et flertal af de stemmeberettigede/overlevende stemmer for at hænge personen. Stemmer afgives med rød skrift og bedes formuleret som hæng Ahkmed eller tilsvarende. Stemmerne kan ændres ligeså tosset man vil, men så snart den afgørende stemme er postet, bliver personen hængt og der kan ikke ændres noget – uanset hvornår moderatoren måtte finde det passende at komme online og opdatere tråden.
Rollerne på de hængte vil blive offentliggjort af moderatoren til almindelig spot og spe.
Moderatoren vil opdele spillet i en række nummererede faser, kaldet dage som svarer til antallet af hængninger, men disse er kun for overskuelighed og har ingen betydning for spillet.

Der bliver udsendt to forskellige rollebeskeder:
Citat:
Du er en gemytlig, fredselskende townie. Bortset fra når du er grebet af blodrus, selvfølgelig…
Du er en del af den gemene pøbel der foretager lynchninger heromkring. I vinder hvis alle tre mafiamedlemmer bliver hængt så denne stolte tradition kan fortsætte.


Citat:
Du er medlem af mafiaen. Mafiaen består af X, Y og Z. I samarbejder for at få sat en stopper for den barbariske skik de lokale landsbytosser har med at lynche folk de ikke kan lide. I vinder hvis I får tilstrækkeligt med townies hængt til at der ikke længere kan dannes flertal i byen for at hænge en af jer.


Der er nu otte spillere tilbage og fem af disse udgør et flertal:

1. Cass
2. Inderbul
3. UJS
4. NB (hængt dag 2 - townie)
5. Mugge
6. Stente
7. Bostrup
8. Zola
9. Zulu
10. Germ (hængt dag 1 - townie)
Back to top Go down
UJS
Paranoid Townie
Paranoid Townie
UJS


Posts : 974
Join date : 2008-12-12

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 10:07

Det var som frygtet - NB var desværre ikke mafia, bare overivrig townie Sad Som jeg skrev i går, mener jeg desværre ikke vi er meget videre med den viden. Ingen er renset, ingen er mere mistænkt end før.

Dag 1 havde vi følgende gruppering af de tilbageværende:
Stemte på Germ: Bostrup, Zola^, Inderbul, Cass, Stente.
Stemte på UJS: Zulu, Mugge.
Stemte på Mugge: UJS.

Dag 2 endte som følger:
Stemte på NB: Zola^, Zulu, Bostrup, Stente, Cass.
Stemte på Stente: UJS.
Stemte ikke: Inderbul, Mugge.

Min stemme idag kommer helt sikkert til at falde på en af de fire der har været med til at svinge øksen hele to gange nu, nemlig Zola^, Bostrup, Stente og Cass. Jeg gætter på, at der er mindst to mafiaer i den gruppe, selvom andre kombinationer naturligvis er mulige.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 10:25

Jeg må indrømme jeg heller ikke er overrasket over at NB var townie, der er for mange der går mafiaens ærinder i dette spil.
Selvfølgelig må der findes mafiosaer blandt dem der både stemte Germ og NB ud!
Back to top Go down
Stente
Townie Expert
Townie Expert
Stente


Posts : 352
Join date : 2009-03-19
Age : 36
Location : Vanløse

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 11:06

Det var lige godt grov...
Jeg havde faktisk troet, at NB var en mafia der gemte sig bag sin kække spillestil..
Dette får jo unægteligt Mugge og UJS til at ligne to helgener, som Mugge også selv har bemærket..

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det en selvfølgelighed, at der er mafiosoer i min "gruppe"(læs: dem der har stemt på Germ og NB) - men jeg vil da gerne medgive jer, at sandsynligheden er ret stor.. Men det skal du selvfølgelig påpege, nu du ikke er i gruppen.. Wink
Back to top Go down
UJS
Paranoid Townie
Paranoid Townie
UJS


Posts : 974
Join date : 2008-12-12

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 11:24

Stente, det er for langt ude... Du er hastigt på vej til at få min stemme idag, selvom Bostrup også ligger vældig godt til den.
Hvis der ikke skulle være mafiaer i dem der har stemt på både Germ og NB, så ville det betyde, at alle tre skulle findes blandt Mugge, Zulu, Inderbul og jeg selv. Og DET tror jeg bestemt ikke på! Ved godt, at jeg modsat alle andre ikke mistænker mig selv, men alligevel...
Back to top Go down
Stente
Townie Expert
Townie Expert
Stente


Posts : 352
Join date : 2009-03-19
Age : 36
Location : Vanløse

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 11:37

Jeg siger ikke, at det ikke er tilfældet.. Jeg undrer mig bare over Mugge's "selvfølgelig".. Teoretisk set er det muligt at gruppen ikke har nogen mafia, men igen - fornuften/sandsynligheden siger noget andet, selv for mig der er med i gruppen...
Grunden til jeg skrev det var, at jeg gerne ville skubbe lidt til Mugge, i håb om at han lavede et hurtigt svar.. Hurtige svar er aldrig så velovervejede, så det kunne tænkes at han fik smidt noget på bordet, han ikke burde have gjort..
Set i lyset af min mistanke inden NB blev klynget op, ville en sådan kommentar have sikret min mistanke mod Mugge endnu mere..

Kort sagt, jeg fiskede blot efter en overivrig kommentar..
Nu vil jeg gå igang med at nærlæse hvad de andre i Germ/NB gruppen har haft postet.. Indtil videre er dem jeg har haft mistanke til enten endt i galgen eller i den skinhellige gruppe...
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 11:43

UJS jeg tror ikke du skal udelukke, at der kan gemme sig en Mafia blandt gruppen med Dig, mig, Zulu og Mugge, men jeg vil nok være tilbøjelig til at mene, at der gemmer sig 2 i den anden.
Så lad os se lidt nøgternt på det.
Lige nu er vi 8 tilbage.
5 townies og 3 mafia.

Hvis vi antager, at jeg har ret i min fordeling, så skal der findes 2 mafia i gruppen Zola^, Bostrup, Stente og Cass. Dvs 50% for at ramme rigtigt.
I den anden gruppe med UJS, Inderbul, Zulu og Mugge skal der så være 1 Mafia, dvs 25% chance for at ramme rigtigt.
Naturligvis kan situationen se anderledes ud, men pt virker dette som det mest gangbare, da jeg seriøst tvivler på, at Mafia ikke skulle have stemt på NB i går.
Og smartest vil jo i Mafiaens situation være, at sætte en udenfor.
Dog set i lyset af, at de ikke har kunnet aftale dette på forhånd.

Men skal vi jagte den gruppe der har stemt på NB, må jeg jo ty til min top 3.
Eneste medlem der er Bostrup, som så er min prime pt.

Dog har jeg svært ved at slippe Mugge efter hans klapjagt i går.
Back to top Go down
Stente
Townie Expert
Townie Expert
Stente


Posts : 352
Join date : 2009-03-19
Age : 36
Location : Vanløse

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 11:49

Jeg finder det også lidt belejligt, at Mugge helt udelader at stemme i går.. Det giver ham i hvert fald ikke goodwill hos mig, hvis det var dét han forsøgte at skaffe..
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 11:51

Præcis min tanke Stente.

Hele Mugges gøren og laden stinker langt væk
Back to top Go down
UJS
Paranoid Townie
Paranoid Townie
UJS


Posts : 974
Join date : 2008-12-12

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 11:56

Jeg sagde bestemt ikke, at der ikke findes en mafia i vores gruppe. Faktisk anser jeg det som mest sandsynligt. Jeg siger bare, at jeg er helt sikker på, at der findes mindst én i den anden gruppe - og sandsynligvis to.

Jeg foreslår, at vi stemmer på en af de fire. Min rækkefølge må blive Stente, Bostrup, Zola^, Cass.
Stente - puha, har næsten glemt hvorfor Stente. Men for alibi agtig, for tydelige forsøg på at flytte fokus i bestemte retninger og generelt mistænkelig adfærd. Den hurtige femte stemme på Germ dag 1 og nu forsøget på at lede opmærksomheden væk fra sin egen gruppe.
Bostrup - var lidt for enig med mig og de andre fornuftige dag 1. Alibi indlæg, som at poste min mistanke på ham selv, da Inderbul spurgte. Senest i går anser jeg hans argumentation som det væsentligste grundlag for, at NB endte med at hænge. Dette reddede jo så min anden mistænkte Stente...
Zola^ - ret usynlig og ikke nogen opsigtsvækkende argumenter. Klassisk mafia taktik?
Cass - tjah, han lugter af townie for mig...
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 12:07

Som jeg skrev slipper jeg ikke Mugge, men jeg er dog enig med UJS i, at lægge fokus på den anden gruppering, men der hører enigheden så også op.
Bostrup er øverst på denne liste af stort set samme årsager, som UJS har ridset op.
Zola vil jeg dog sætte som nummer 2, indtil vi har hørt fra den kant. Er Zola vanen tro, kommer der et længere oplæg i dag, som jeg ser frem til, såfremt det kommer.
Stente virker bare forvirret og letpåvirkelig på mig. Om det er Mafia-adfærd eller en rundtosset townie, kan jeg på nuværende ikke lige regne ud.
Og så er jeg alligevel lidt enig med UJS.
Cass er nok den i grupperingen, der virker mest townie på mig, men med det i mente, at Cass kan have sat sig i den position af taktiske årsager for at dække over en Mafia-rolle.

Med det sagt, så er Bostrup min topkandidat med Zola som sidekick indtil jeg har hørt noget fra den front.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 12:10

Stente wrote:
Jeg finder det også lidt belejligt, at Mugge helt udelader at stemme i går.. Det giver ham i hvert fald ikke goodwill hos mig, hvis det var dét han forsøgte at skaffe..

Jeg har i stribevis af indlæg klargjort at jeg ikke ville stemme og ikke havde travlt, modsat visse andre!
Så at det kommer bag på nogen jeg ikke stemte virker underligt på mig.
Back to top Go down
UJS
Paranoid Townie
Paranoid Townie
UJS


Posts : 974
Join date : 2008-12-12

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 12:28

Jamen så spammer jeg lidt igen...

Jeg synes vi skal stemme Bostrup ud så - selvfølgelig lige give de der ikke er på nu her en ordentlig chance for at komme og argumentere. Men som det ser ud nu stemme Bostrup ud.

Hvis Bostrup viser sig at være mafia vil det give en masse: Han var meget medvirkende til at lede opmærksomheden væk fra Stente. Inden Bostrup kom på, var Stente og NB lige med stemmerne.
Inderbul er hovedkvinden bag at stemme ham ud nu. Det ville i det store hele rense hende hos mig, hvis Bostrup er mafia.
Det samme gælder lidt jeg selv, håber jeg. Jeg har peget på Bostrup fra dag 1.

Hvis Bostrup ikke er mafia, vil jeg nok kigge efter Inderbul, og anse hendes argumentation her for at skulle lede opmærksomheden væk Stente, som jeg atså stadig har et kærligt øje til Wink
Back to top Go down
Zola^
Paranoid Townie
Paranoid Townie



Posts : 544
Join date : 2008-12-14
Age : 46
Location : Østerbro, Kbh

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 14:14

Inderbul wrote:
S
Zola vil jeg dog sætte som nummer 2, indtil vi har hørt fra den kant. Er Zola vanen tro, kommer der et længere oplæg i dag, som jeg ser frem til, såfremt det kommer.

Lige et kort indspark

Hehe - ja, jeg skal nok komme på banen, da der er en hel del at forholde sig til.

Men "i dag" bliver i hvert fald ikke fredag, da jeg snart smutter i fredagsbar. Når jeg kommer på imorgen, kan jeg se, jeg har en 3-4 sider + det der måtte komme at konkludere på.

Eneste lille ting jeg vil komme med nu.

Utroligt så hurtigt gårsdagens 6-3 fordeling med en mulig mafia fordeling på 3-0, 2-1 eller 1-2 blev forkastet efter hægningen af NB.
Back to top Go down
UJS
Paranoid Townie
Paranoid Townie
UJS


Posts : 974
Join date : 2008-12-12

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 14:21

Nej da - den holder skam stadig i min bog! Men nu skal vi jo også tage stemmerne fra dag 2 med i betragtning!

Jeg venter i spænding på nyt fra dig Zola^, og slår koldt vand i blodet til en gang op af dagen i morgen. God fredags-fest!
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 15:22

Ja så må vi håbe at Zola's indlæg ikke giver den samme effekt som Bostrups gjorde da han lige kom ind fra højre og pludselig sætter sin stemme, jeg har Stadigvæk Stente højt på listen, han er med til igen at få en stemt ud, derefter er det første han gør, at kaste sig over mig, det er ikke en towniereaktion!
Jeg har lidt svært ved at greje Inderbuls mistanke på mig, men so be it!
Zulu hvor er du, du havde så travlt med at få gang i spillet, det kom der og væk er du!
Cass har to mistænkelige stemmer på henholdsvis Germ og NB, hvis han er townie, har han da på næsten samme måde som NB bragt sig i søgelyset!
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 17:10

Ja beklager meget, men jeg valgte så at prioritere en skriftlig eksamen højere end diverse mafia-bla-bla Wink Den gik i øvrigt ikke sådan vildt godt, men sådan er det.

Jeg synes det er helt ubegribelig fesent spil af Mugge - holde sig udenfor hængninger og spille hellig på dén baggrund, beskylde folk for at have travlt osv. Fint nok, hvornår må vi så hænge en, til august? Med 5 stemmer på NB, er der minimum 2 townies (sikkert flere) der troede på han var mafia - for Germs vedkommende var det minimum 3 townies (og igen, sikkert flere).

Min prioriterede liste er pt:
Mugge - Zola - Bostrup - UJS - Stente - Inderbul - Cass

Mugge - Har været min prime længe nu, og jeg synes han spiller alt, alt, alt for uskyldig til at være det. Hvor er den Mugge der kaster rundt med stemmer, istedet for bare at pege fingre af alt hvad andre gør?
Zola - Lurker for meget. Jeg aner ikke hvor jeg har ham, og det bekymrer mig. Rammer townies lidt for fint.
Bostrup - Muligvis påvirket af den modstand der har været mod ham, men det er svært at komme udenom, at indlægget mod NB satte skub i den hængning. Ikke om jeg ved det betyder så meget. Med i både Germs og NBs exit. Jeg er med på en hængning, hvis der er konsensus.
UJS - Gammel mistanke, der er på retur. Synes hun spiller mere som en townie nu, jeg byder ca. 50/50...
Stente - Også været med i 2 hængninger, men synes han virker mest oprigtig i hans tro på at NB var mafia.
Inderbul - Ikke nær så aggressiv som jeg ellers har set hende, synes ikke hun lugter af mafia.
Cass - I mine øjne den mest townie'de, uden det behøver at betyde han er det. Manglen på mistanker kan netop bunde i at han er mafia, og derfor ikke bliver mistænkt af i hvert fald to andre.

Ørk... Det var lige hvad jeg kunne flå ud af den udbrændte, 6 timer med tysk kan godt svitse issen lidt confused

Btw, Mugge, lur lige "Members" inden du begynder at bræge op om hvor folk er, der kan man se hvornår folk sidst har været på - og det er jo ikke fordi jeg har været konstant online uden at skrive noget. (Jeg nåede det dog ikke i morges inden eksamen).
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 17:53

Ja jeg siger en det var et klogt valg men kan vi ikke blive enige om at NB's spil heller ikke var helt fornuftigt? Jeg synes sgu mest han har sig selv at takke for at blive stemt ud - fair nok han prøver at løfte stemningen en gang imellem men ikke at give svar på tiltale og lave sådan et stunt på Germ er sgu ikke gavnligt.

Jeg synes altså jeg står i en bedre situation end NB men jeg har hele tiden sagt jeg har været i tvivl om ham og Stente som af derfor naturligvis får min stemme nu. Jeg er da glad for der er mange der har gennemskuet mig som den townie jeg er men det er ikke noget jeg vil prøve at skjule mig bag ved. Jeg er selvfølgelig åben for kritik og spørgsmål.

1. Stente - jeg har hele tiden ment at det enten var NB eller Stente - jeg hældte til Stente og er forholdsvis overbevist om at han er mafia nu
2. Bostrup - og grunden til at Bostrup er min nummer 2 er fordi han var den der fik mig overbevist omkring NB. Det siger ikke meget men omvendt ..
3. Zola^ - .. synes jeg heller ikke Zola^ har gjort sig fortjent til en 2. plads så det må være sådan her og jeg er stærkt overbevist om Stente må være mafia.
4. Cass - jeg er af uforklarlige årsager nederst på listen - har sådan en hunch.

UJS - virker townie agtig men kan ikke sætte min finger på om det er oprigtigt
Inderbul - min mistanke har været på retur men er vagt lidt igen. Kan ikke sætte fingeren på hvad. Måske er det "jeg-er-et-offer"-toget der kører igen - anyways er hun ikke øverst på listen dog.
Zulu - aner ikke hvor jeg har ham. Noiaen siger mafia men der er ikke noget godt grundlag for det.
Mugge - Af de 4 vi ikke har under luppen er Mugge nok den jeg har mindst tillid til. Han er virkelig bare en spindoktor i dette setup - hele tiden skarpe anklager om at hver eneste detalje ved folks spil gør dem mafia og råber samtidig op om at vi ikke har travlt hvorefter han i næste sætning påpejer at nogen ikke lige har været inde med noget de sidste 24 timer. Det lugter lidt af spaghetti (læs: mafia).

Jeg vil gerne sætte min stemme på Stente med det samme for selvom jeg ikke er 100% så har jeg virkelig ikke bedre bud og jeg har svært ved at se grunde til ikke at hænge ham. Er det håbløst kan jeg godt gå med på en Bostrup.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 19:11

Jeg spiller ikke uskyldig, jeg er uskyldig.
Så det ville være torskedumt at hænge mig, for jeg er virkerlig 100% townie.
Jeg har fra starten manet til forsigtighed, i øvrigt på linie med Bostrup i starten.
Jeg har presset og spurgt ind til jeg ved ikke hvem, jeg er jo bare så meget i tvivl. Det får mig åbenbart til at virke som mafia på Zulu, Stente og Inderbul, ja selv Cass, de kan ikke alle være townies, mindst en af disse må vide jeg er townie.
De eneste jeg ikke har været i tvivl om var Germ og NB (NB dog lidt) derfor ville jeg heller ikke sætte min stemme på dem.
Jeg har haft UJS mistænkt, Stente mistænkt og været i tvivl om stort set alle andre.
Det har mine indlæg nok båret så meget præg af og jeg er altid nem for mafiaen at pege på, dels mit aktivitetsniveau, mine mange spørgsmål og anklager.
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 21:40

Bimmelim bommelom, så stod vi stille i et par timer...

Hvad gør vi?

Er der frit slag for stemmer?

Eller skal der stemmes på en af de fire UJS har udnævnt?

Eller skal vi igen lave en Inderbul-liste, med hver vores top-3, og så se hvor det bærer hen?

Jeg har lyst til at hænge Zola. Eller Bostrup. Mugge vil folk jo nok ikke med på Razz
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 21:56

Hvad med Zulu?
Hvad er det lige der gør dig til en man kan stole på som townie?
Du var ikke med på Germ, men du var villig til at sætte den sidste stemme, men NB slog dig i opløbet og han var jo townie!
Din gåen efter mig overbeviser mig om du har uren mel i posen. Det må bare være sådan, jeg kan ikke se, du kan frie Bostrup og Stente og mistænke mig, de var bgge med til at stemme to townies ud, kunne det tænkes jeg var en forvirret townie Zulu?
Din fremturen mod mig får mig til at mistænke dig big-time. Jeg kan bare ikke få ud af mit hoved at du og Stente er så fastlåste på at jeg er mafia, jeg tænker hvordan i helvede kan I være det, når jeg ved jeg er townie i blodrus. Inderbul mistænker mig, ja men hun er ikke helt fastlåst, Cass nævner mig og UJS har da også mistænkt mig, det der overbeviser mig om at mafiaen prøver at gå efter mig nu, er det ligner mønstret omkring Germ og NB ikke fuldstændigt, Germ fik mafiaen jo foræret, de måtte arbejde med NB, men fik ham til sidst!
Jeg tror faktisk at jeg ville sætte en stemme på dig, hvis der kom koncensius omkring det!
Jeg tror også jeg kan overtales til at sætte en stemme på Stente. men det er vel ikke en hemmelighed.
Jeg tror dog jeg sætter min stemme nu og det bliver på Bostrup, han ville vente, han havde tid, men sjovt nok var han først på Germ og satte jordskredet i gang mod NB.
Hæng Bostrup
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 22:25

Mugge wrote:
Hvad med Zulu?
Hvad er det lige der gør dig til en man kan stole på som townie?
Ikke mere end nogen anden. Der er frit slag. Men som jeg ville sige uanset om jeg var townie eller mafia, så synesjeg vi skal hænge en mafia, dvs ikke mig Smile

Mugge wrote:
Du var ikke med på Germ, men du var villig til at sætte den sidste stemme, men NB slog dig i opløbet og han var jo townie!
Aha - og derfor kan jeg ikke være det? Eller hvad vil du sige med det? Nu skal det måske også med i historien, at jeg gerne havde hørt fra Germ inden den 6. stemme kom, men det gik jo lidt tjept, desværre. "Desværre", på flere måder, dels at vi tabte en townie, dels at folk er blevet lidt for tilbageholdende/nervøse måske, for at sætte en stemme forkert.

Mugge wrote:
Din gåen efter mig overbeviser mig om du har uren mel i posen.
lol! - U have GOT to be kidding!

Mugge wrote:
Det må bare være sådan, jeg kan ikke se, du kan frie Bostrup og Stente og mistænke mig, de var bgge med til at stemme to townies ud, kunne det tænkes jeg var en forvirret townie Zulu?
Jeg frier ikke nogen. Tværtimod. Bostrup er endda med i min top-3, så det ved jeg ikke hvor du får fra. Jeg er ramt af paranoia, og er stadig klar på at hænge de fleste. Min blodrus lægger sig ikke før der kommer mafiablod på gaden Razz Og ja, det kunne sagtens tænkes du bare var en forvirret townie, men jeg synes ikke det er videre sandsynligt. Jeg tror da også på at vi skal finde en, måske to mafia blandt dem der har stemt 2 townies ud, men jeg tror også der er en kratlusker, og der er du absolut den mest oplagte i min optik.

Mugge wrote:
Din fremturen mod mig får mig til at mistænke dig big-time.
lol! - U have GOT to be kidding - again! Hvorfor er det så viiiildt mafiaagtigt at mistænke netop dig, mens du selv sprøjter mistanker ud?

Mugge wrote:
Jeg kan bare ikke få ud af mit hoved at du og Stente er så fastlåste på at jeg er mafia, jeg tænker hvordan i helvede kan I være det, når jeg ved jeg er townie i blodrus.
Spot on. Når du ved det. Vi andre ved ikke om du er townie eller fuld af hø Wink Og jeg beklager da meget, men jeg tror du er fuld af hø.

Mugge wrote:
Inderbul mistænker mig, ja men hun er ikke helt fastlåst, Cass nævner mig og UJS har da også mistænkt mig, det der overbeviser mig om at mafiaen prøver at gå efter mig nu, er det ligner mønstret omkring Germ og NB ikke fuldstændigt, Germ fik mafiaen jo foræret, de måtte arbejde med NB, men fik ham til sidst!
Forklar lige hvilket mønster der er? Jeg ser det ikke - desværre.

Mugge wrote:
Jeg tror faktisk at jeg ville sætte en stemme på dig, hvis der kom koncensius omkring det!
Den vil komme retur med fuld skrue Wink

Mugge wrote:
Jeg tror også jeg kan overtales til at sætte en stemme på Stente. men det er vel ikke en hemmelighed.
Og sjovt nok, det samme kan jeg. Men ikke fordi du siger det, men fordi jeg tror Cass har fat i noget. Og selvom jeg ikke har Stente i min top-3, så kan han nemt være mafia - jeg tog jo også fejl med NB!

Mugge wrote:
Jeg tror dog jeg sætter min stemme nu og det bliver på Bostrup, han ville vente, han havde tid, men sjovt nok var han først på Germ og satte jordskredet i gang mod NB.
Hæng Bostrup
Fair enough. Bostrup er med i min top-3. Det vil jeg godt give et skud: Hæng Bostrup.

Men Muggemand, min stemme er 100% låst på dig fremover hvis vi hænger flere townies monkey pig sunny flower elephant
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 22:42

Ja Zulu jeg håber virkelig ikke vi er to townies der går i kødet på hinanden.
Mønstret i min potik var som følger: efter stor stilstand, så går det lige pludselig stærkt fra cass satte sin stemme på germ til han blev hængt gik der ikke langt tid, det var i arbejdstiden, Germ fik ikke en chance for et sidste forsvar hængt var han!
Efter Bostrups stemme på NB, gik det igen stærkt, det skete, hvor der ikke er mange på; NB fik heller ikke en sidste chance (selvom han gjorde det fadme også dårligt, jeg var så tæt ved selv at stemme på ham og jeg ved det er let at sige her bagefter, men det var jeg!´).
Det lignede lidt hinanden syntes jeg og jeg kunne se tegnene, jeg tror jeg forudsagde at nu var NB snart færdig, blev overrasket over Bostrup satte det hele igang og det er det der overbeviser mig om, han må være mafia.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 22:48

Quote :
Men Muggemand, min stemme er 100% låst på dig fremover hvis vi hænger flere townies
Ja så håber jeg fadme Bostrup er mafia, for ellers har vi tabt, hvis du får flere med!
Jeg har jo kun min overbevisning at køre efter!
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime2009-05-29, 22:51

I øvrigt fair is fair, havde Bostrup ikke problemer med at komme på i dag?
Jeg ved han plejer at forsvare sig med næb og klør, har en gang i et spil oplevet, hvordan han kan køre sådan på en, at det er lige før man selv bliver overbevist om hans argumenter Smile
Så jeg syntes han skal have chancen, jeg tror det bliver svært at få flyttet min stemme, nu jeg endelig har sat den dog!
Back to top Go down
Sponsored content





Nightless Vanilla - Dag 3 Empty
PostSubject: Re: Nightless Vanilla - Dag 3   Nightless Vanilla - Dag 3 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Nightless Vanilla - Dag 3
Back to top 
Page 1 of 12Go to page : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next
 Similar topics
-
» Nightless Vanilla - Dag 1
» Nightless Vanilla - Dag 2
» Nightless Vanilla - Dag 4 - Mafiaen vandt!
» Nightless Vanilla - Afsluttet: Mafiaen vandt

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Mafia - Spil :: Gamle spil-
Jump to: