Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut

Go down 
+10
Zulu
stange
Cass
Mugge
Tiwaz
Nisse
Sigrdrifa
Germ
KaY
Inderbul
14 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Next
AuthorMessage
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 07:47

På et retspsykiatrisk hospital er de indsatte i oprør ledet af psykopaten Bulldog. Alle vil ud i friheden koste hvad det vil.
De ansatte kæmper for at holde dem indespærret, koste hvad det vil.
Samtidig med dette scenarie huserer en farlig kannibal på afdelingen, som jagtes intenst af PET.
Let the craziness begin……

Patienterne – 9 stk.:

Psykopaten Bulldog (Skitzo):
Ganske skingrende vanvittig karakter, der bestemt ikke er tilfreds med at være indespærret på retspsykiatrisk og gerne vil gøre alt for at få ram på de ansatte.
Hver nat kan Bulldog indsende en PM til MOD og bede om at ramme en valgfri person. Grundet hans mentale status ved han ikke, hvilken power, han rammer med. Der vil blive trukket random ud mellem powerne nightkill, protection, investigate eller ingenting.

Den skitzofrene Marianne (insane doctor):
Marianne er i bund og grund et vældigt rart menneske og ønsker kun at tage sig af sine medindsatte på retspsykiatrisk. Men desværre må Marianne til tider rette sig efter de onde stemmer i sit hoved med sørgelige resultater til følge.
Hver nat kan Marianne indsende en PM til MOD, hvor hun beder om at beskytte en valgfri person. Random vil så afgøre, om Marianne har held med at beskytte eller den hun ønsker at beskytte må lide døden.

Ambassadør Mombasa fra Malawi (governor):

Desværre kan et ambassadejob ofte resultere i sarte nerver, hvilket betyder en tur på retspsykiatrisk. Mombasa tror dog stadig, han besidder ambassadørposten.
I de første 10 minutter af nattefasens start kan Mombasa skrive til MOD og forhindre dagens lynchning. Mombasa kan dog ikke forhindre sin egen lynchning, ej heller stoppe en lynchning 2 gange på samme person.

Mestertyven Sniper (thief):
Som mestertyv er det lidt af et under, at Sniper er på retspsykiatrisk, men efter en voldsom episode på Vestre fængsel valgte retten at indsætte Sniper her.
Hver nat kan Sniper skrive en PM til MOD og bede om at stjæle en valgfri spillers ”værktøj”. Sniper vil så lære, hvilket ”værktøj” spilleren har, såfremt spilleren har et ”værktøj” + spilleren vil miste sin power i 2 nætter.
Når Sniper har viden om et ”værktøj”, kender han spillerens identitet.

Den paranoide Donny (Bomb):

Donny er dybt paranoid og har dræbt indtil flere personer på intet grundlag, og derfor sidder han på retspsykiatrisk.
Skulle Donny blive dræbt i en nattefase, vil den der dræbte ham også dø. Bliver Donny lynchet vil den sidst satte stemme også dø.

De 4 manio-depressive (Townie):
Almindelige indsatte på restpsykatrisk uden powers.

De indsatte på retspsykiatrisk vinder når alle andre fraktioner er udryddet.

De ansatte – 3 stk.:

Overretspsykiater Bøgegren (Godfather):
Afdelingslederen af afdelingen for særdeles farlige psykiatriske patienter og en ganske hoven fyr.
Arbejder aktivt for en udryddelse af disse patienter, da han ser dem som en byrde for samfundet.
Bøgegren har to trofaste ansatte, der følger hans mindste vink.
Bøgegren kender sine trofaste ansatte.
Hver nat kan Bøgegren sende en PM til MOD og bede om at dræbe en valgfri spiller.

Afdelingssygeplejersken Rose (Mafia):
Bøgegrens trofaste højre hånd, som altid udfører enhver ordrer han måtte give.
Rose kender Bøgegren og Egelund.
Dør Bøgegren overtager Rose hans nattekill.

Sygeplejer Egelund (Mafia):
Trofast medarbejder på retspsykiatrisk, som altid adlyder de mindste vink fra henholdsvis Bøgegren og Rose.
Egelund kender Bøgegren og Rose.
Dør både Bøgegren og Rose overtager Egelund nattekill.

Mafia vinder når alle andre fraktioner er døde.

Solospillere:

Kannibalen Hans (cannibal):
Hans er en enspænder og ynder at æde sine medmennesker.
Hver nat kan Hans sende en PM til MOD og fortælle, hvem der skal være på middagstallerknen.
Hans vinder når alle andre fraktioner er døde.

PET-detektiven Münster (FBI+Lynchee):

Münsters eneste mål er at finde Hans.
Hver nat kan Münster sende en PM til MOD og bede om at undersøge en valgfri spiller.
Münster vil kun få et rollesvar, når han rammer Hans. Alle andre vil stå som ikke kannibalen.
Finder Münster Hans, dør Hans øjeblikkeligt og derefter slår det klik for Münster.
Resten af spillet vil Münster spille med det formål at blive hængt.
Bliver Münster hængt før han har fundet Hans, dør Münster en normal død.
Bliver Münster hængt efter at have fundet Hans, vil Münster vinde sammen med den vindende fraktion. Spillet vil fortsætte efter Münsters død.

Tilmeldte:
1. mugge Manio-depressiv død nat 1
2. Zulu afdelingsygeplejersken Rose død dag 3
3. Cass Manio-depressiv død dag 5
4. Sparvath Sygeplejeren Egelund død dag 4
5. Germ Psykopaten Bulldog død nat 1
6. Tiwaz den skitzofrene Marianne død nat 3
7. Mathi mestertyven Sniper død nat 3

8. NB manio-depressiv død nat 4
9. KaY PET Münster død nat 5
10. Sigrdrifa Kannibalen Hans død nat 4
11. stente Maniodepressiv død dag 2
12. UJS Ambassadør Mombasa død nat 2
13. stange Overretspsykiater Bøgegren død dag 6
14. zipholm/Mugge den paranoide Donny død dag 6


Last edited by Inderbul on 2009-05-07, 00:28; edited 14 times in total
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 07:47

Reglerne:

§1: MOD har det sidste ord i enhver diskussion, MOD er lydhør, men MOD bestemmer
§2: Spillet foregår hovedsageligt i tråden, dog er det tilladt at snakke sammen udenfor denne for alle spillere.
§3.1: Spillerne kan i fællesskab vælge at hænge én person hver dag. Hvem dette bliver afgøres ved en afstemning i spiltråden. Hver deltager har en stemme.
§3.2: Den person der har flest stemmer imod sig ved deadline bliver hængt. Ved uafgjort bliver ingen hængt.
§3.3: Stemmer skal angives med rød skrift og være entydige i deres formulering, f.eks.: Hæng Inderbul
§3.4: Det er den sidst afgivne stemme der tæller, så man kan undervejs have indsendt så mange stemmer som man måtte have lyst til. Man kan ikke \"unvote\", altså trække sin stemme tilbage. Har man afgivet en stemme, er man nødt til at afgive en anden gyldig stemme hvis man har skiftet mening.
§3.5: Man kan stemme for at der ikke skal foretages en hængning på en given dag - hvis ingen kandidat har flere stemmer imod sig end stemmer for ingen hængning, bliver der ikke hængt nogen.
§3.6: Der spilles ikke med strakshængning
§4: Når du dør, er du død. Du må ikke skrive i spiltråden eller på nogen måde videregive information til spillere der stadig er i live. Det er normalt tilladt at kommunikere privat med andre afdøde. Envejs kommunikation fra levende til død er tilladt.
§5: Det er forbudt at citere eller tage screenshots af moderatorens mails eller IGMs til dig. Du skal ikke bevise at du er hvad du påstår – kun sandsynliggøre det.
§6: Uenigheder omkring afgørelser truffet af moderatoren sker personligt pr. IGM eller efter spillet er slut.
§7: Forlad ikke spillet i utide.
§8: Der må ikke slettes eller redigeres i postede indlæg. Har du skrevet et dumt indlæg der tydeligt afslører at du er mafia, må du leve med det.
§9: Informér moderatoren hvis du ved at du af en eller anden grund ikke vil kunne komme online i flere dage.
§10: Du skal i tråden bekræfte at du har modtaget din rolle og er klar til at spille indenfor 48 timer. Dette gøres ved at skrive /Klar. Selvom alle ikke har meldt sig klar starter dag 1 SENEST efter 24 timer.
§11: MOD skriver med farven grøn, denne farve er reserveret til MOD. Spørgsmål til MOD, samt klarmeldingen skrives med turkis.
§12: Indsendes natteordrer ikke til MOD, vil disse gå til spilde.
§12a: Fravær i længere tid end 1 dagsfase + 1 nattefase uden oplysning resukterer i MOD-Kill.
§13: Ha’ det sjovt!


Last edited by Inderbul on 2009-05-02, 14:08; edited 1 time in total
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 07:51

Dagsfase 1 starter fredag kl. 8 og slutter lørdag kl. 18

herefter vil dagsfaserne blive kortere.

Roller bliver sendt ud
Back to top Go down
KaY
Townie
Townie



Posts : 46
Join date : 2009-04-19
Age : 37
Location : Århus og server 1

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 08:50

Yihaw..!!!
Lad mig kome ud, lad mig komme ud, lad mig komme ud... clown clown

Hæng KaY

Aj okay.. Det er gas... Hvor er jeg...???
Back to top Go down
Germ
Power Townie
Power Townie
Germ


Posts : 1451
Join date : 2008-12-12

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 08:50

Klar, men gør først noget aktivt efter arbejde Wink
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 09:48

Solen skinner, jeg er manisk! Very Happy
Vores to første powers kan vi vist godt se bort fra her i starten; udover at de ikke ved hvem de sigter efter, ved de heller ikke hvad de laver ...
De tre sidste powers er til gengæld nogle gode nogle!
Hep hey flower
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 10:05

Iøvrigt er Donny jo oplagt som KP.
Mafiaen vil skulle ofre et medlem for at få ham ud, og de to uafhængige vil skulle begå selvmord for at komme af med ham.
Hvis Donny stiller op som KP, er han dyr for de andre at slippe af med ...
Back to top Go down
Nisse
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Nisse


Posts : 577
Join date : 2008-12-12

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 10:41

Jeg er helt gak.
Jeg melder mig da gerne som KP sammen med Donny, så kan vi spille mastermind, men jeg vil have et forspring, for han snyder altid.
Back to top Go down
Nisse
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Nisse


Posts : 577
Join date : 2008-12-12

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 10:52

I dag er jeg en høne

gok gok gok gok

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Hone
Back to top Go down
Tiwaz
Townie Expert
Townie Expert
Tiwaz


Posts : 374
Join date : 2009-03-23
Age : 55
Location : Halvøen

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 14:41

Se tøjet er vasket, skabet er lagt i orden, sengen er redt- jo jeg er klar!
Til en tur i Grønne Vænge....
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 15:22

Jeg er så deprimeret i dag, livet er helt uden gode udsigter, men i morgen kommer der måske fart over feltet, så skal der ske noget!
Jeg har ikke overblikket lieg nu, men måske senere!
Men Kay har jeg lidt af et horn i siden på, han har bare at være aktiv uanset rolle!
Giv Kay en overdosis af medicin!
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 15:33

@alle:

Hvis kl. 18 er for tidligt som slutning på dagsfase, så skriv og det kan rykkes til lidt senere Wink
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 15:47

Inderbul wrote:
@alle:

Hvis kl. 18 er for tidligt som slutning på dagsfase, så skriv og det kan rykkes til lidt senere Wink

Jeg er til et personalearrangement i morgen fra kl. 12.00 og frem til..............
Så jeg er ikke meget på i morgen flower
Jeg ville dog gerne senere dagsfaser generelt kl. 22.00 eller senere! flower
Back to top Go down
KaY
Townie
Townie



Posts : 46
Join date : 2009-04-19
Age : 37
Location : Århus og server 1

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 16:26

Lalala... Så hiver Mugge gamle sure minder op af tasken.. Tænk at bryde sit hoved med det når vejret er så godt og det er fredag... Hvad med at du selv tager en overdosis... Twisted Evil

Hæng NB han er helt klart for gak gak
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 16:36

@MOD - Hvad sker der hvis Hans dør før Münster finder ham? Vinder Münster så?
Og hvilken rækkefølge sker tingene i om natten?

Jeg synes Marianne og Bulldog skal holde sig lidt i ro og hvis de absolut vil prøve ders powers af så gør det tidligt i spillet så situationen kan redes senere. Alt efter rækkefølgen om natten kan der dø om til 5 i nat og med en hængning i dag står felten meget reduceret tilbage imorgen.

5 kills:
Hans dræber en
Marianne fejlbeskytter en
Lægerne dræber en
Bulldog dræber en
Münster finder Hans

Jeg glæder mig meget over Münsterrollen - den giver os en stor fordel hvis Hans dør for så bliver en læge nødt til at stå frem hvis vi skal til at hænge Münster.

Men I dag er det vel tid til lidt pressstemmer og en randomhængning ikke?

Hæng Mugge der altid tvinger piller i mig!
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 16:39

@ Cass, det er ved at være en dårlig vane du altid vil hænge mig! flower
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 16:40

Men KaY har en pointe og han har allerede nu været mere aktiv end normalt så hæng mesterlurkeren UJS
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 16:41

Så lad da være med at stoppe pastiller i halsen på mig!

Ude af kontekst: Lige siden du snød mig i Haunted House har jeg været harm! Jeg var overbevist om at du var god og så er du massemorder!!!!
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 16:43

Cass wrote:
Så lad da være med at stoppe pastiller i halsen på mig!

Ude af kontekst: Lige siden du snød mig i Haunted House har jeg været harm! Jeg var overbevist om at du var god og så er du massemorder!!!!
Ja ok, hvis det er gammelt nag så er det jo bare så meget i orden at sætte den stemme på mig flower flower
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 16:48

Vi er 9+3+1+1 og da vi INTET ved endnu kan vi godt regne med at der sandsynligvis ryger en af os i dag --> 8+3+1+1 og så vil hans gå på jagt sammtidig med mafiaen --> 6+3+1+1 er det mest sandsynlige udfald.

Lige pludeslig står det meget skidt for os så hvis Marianne og Bulldog går amok så skal vi virkelig håbe på at de rammer andre end os.

Jeg vil desuden opfordre Sniper til at gå helt amok med sin evne - det er umiddelbart den bedste vi har i mine øjne.

@MOD - hvis Sniper nupper Bøgegrens spændetrøje eller hvad han nu har skyder lægerne så ikke de to næste nætter eller tager en anden læge over eller hvordan? Og virker Snipers evne overhovedet på Bøgegren?
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 16:56

hejsa ville bare lige sige at jeg jeg er lidt ved sinden af mig selv, eller er er det omvent. jeg ved det ikke.
og hjælp mig med at få den god tumpe ud af mit hoved der hele tiden snakker
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 17:16

Stange wrote:
hejsa ville bare lige sige at jeg jeg er lidt ved sinden af mig selv, eller er er det omvent. jeg ved det ikke.
og hjælp mig med at få den god tumpe ud af mit hoved der hele tiden snakker
Haha Very Happy
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 17:55

Hvis Hans dør inden Münster finder ham, slår det gak for Münster og han vil i det tilfælde bare hænges Wink
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 17:58

Cass wrote:

@MOD - hvis Sniper nupper Bøgegrens spændetrøje eller hvad han nu har skyder lægerne så ikke de to næste nætter eller tager en anden læge over eller hvordan? Og virker Snipers evne overhovedet på Bøgegren?

Hvis den person Sniper undersøger har en power, vil denne power være inaktiv i 2 nætter. Personen med den inaktive power får dog ikke dette at vide
Back to top Go down
KaY
Townie
Townie



Posts : 46
Join date : 2009-04-19
Age : 37
Location : Århus og server 1

Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime2009-05-01, 19:42

AAARRRHHHGGGG

Med alle de indlæg kan jeg slet ikke finde rundt i hvem der har skrevet hvad.. Måske jeg bare skulle gå efter ham der har skrevet mest... hmm...

=Hæng Inderbul Suspect
Back to top Go down
Sponsored content





Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Empty
PostSubject: Re: Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut   Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut Icon_minitime

Back to top Go down
 
Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut
Back to top 
Page 1 of 15Go to page : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Next
 Similar topics
-
» gruppen spil MOD
» WarGames - Spil slut - Mafia vandt
» Månedens spil - Februar 09
» Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)
» Lidt struktur på igangværende antal spil?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Mafia - Spil :: Gamle spil-
Jump to: