Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 Lidt struktur på igangværende antal spil?

Go down 
+4
Mugge
Ahkmed
Tennedz
Zulu
8 posters
AuthorMessage
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime2009-01-10, 18:52

Jeg tænkte på om det ville være en idé at sætte en slags grænse på f.eks max 3 spil igang ad gangen? Jeg fornemmer at der er mange der gerne vil prøve et setup af som MOD, men frygter måske lidt at hvis vi pludselig har 5-6 spil igang incl. tilmeldingstråde, så vil det måske være "for meget" for nogle, og særligt hvis der er flere tilmeldingstråde bliver det måske svært at få fyldt dem alle op, hvis folk nu f.eks siger "Ah, jeg nøjes med at melde mig på den her"...

Det var bare en tanke, pt har vi jo gang i 2 spil (selvom Kbh-spillet vist synger på sidste vers) og 2 tilmeldingstråde (den ene fyldt, den anden på vej). En dejligt udvikling, og at flere folk melder sig til forummet gør det jo ikke alene muligt men nærmest nødvendigt at køre flere spil samtidig. Kommer vi op på måske 50 (aktive!) medlemmer, så kan man jo se på om max 3 spil er for lidt.

Jeg tænkte på at vi måske kunne have en MOD-liste, hvor man skrev sig på hvis man havde et setup man gerne ville køre. Samtidig måske en grænse på 3 igangværende spil, og når det første af de 3 spil slutter, startes der en tilmeldingstråd af den der står øverst på MOD-listen.

Det var lige en tanke, det kan jo også være jeg er helt i skoven, lad mig vide hvad I synes Smile
Back to top Go down
Tennedz
På vildspor
På vildspor
Tennedz


Posts : 813
Join date : 2008-12-13
Location : Tennedzville

Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Re: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime2009-01-10, 18:57

En uforpligtende MOD-liste er en god idé.
Så skriver man sig på, hvis man har en idé i støbeskeen, og når de igangværende spil er ved at være færdige, bliver den tråd bumpet, og forhåbentligt er der en, der er klar.

Det virker fint et andet sted, Bostrup, Mangalor og jeg spiller.
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Re: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime2009-01-10, 19:01

Tennedz wrote:
En uforpligtende MOD-liste

Goes without saying Smile

Hvis man ikke er helt klar med et setup, er den næste på listen sikkert.
Back to top Go down
Ahkmed
Admin
Admin



Posts : 112
Join date : 2008-12-15
Location : Hattrick.org

Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Re: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime2009-01-10, 19:36

Jeg er tilhænger af det frie marked - også i denne sammenhæng Wink

Quote :
Det virker fint et andet sted, Bostrup, Mangalor og jeg spiller.

Alternativ synsvinkel: de første fem på listen er nogen padder der har skrevet sig på for længe siden, men aldrig får lavet deres spil færdigt hvorfor de bliver stående øverst på listen, og hvem der mod'er næste spil stadig afgøres af hvem der tilfældigvis melder sig på det tidspunkt...
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Re: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime2009-01-10, 19:44

Jeg kunne tænke mig man skrev hvornår man påtænkte at være færdig med sit setup.
Vi er ved at være flere medlemmer herinde, jeg er vel selv en del af tordenskjolds soldater, som er i gang med to spil lige for tiden, i princippet kan der være ligeså mange spil i gang så længe folk er aktive i dem for min skyld!
Det er også kedeligt at vente på spil, hvis man ikke lige er med i de to tre spil der er i gang, der kan jo også blive lang ventetid, hvis man dør hurtigt eller ofrer sig for sagen i et spil!
Jeg tror, at der i vintertiden vil kunne være mange spil i gang, i foråret og klart når sommeren er der, vil de fleste vel være mindre på computeren.
Så giver det sig selv!
Back to top Go down
Germ
Power Townie
Power Townie
Germ


Posts : 1451
Join date : 2008-12-12

Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Re: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime2009-01-10, 20:57

Jeg syntes også det er fedt der er en del spil igang, og med aktive spiller er det ikke et problem.

Det vil som Mugge også skriver være smart hvis mod skriver en ca start dato på spillet så man ikke bliver overrasket eller melder sig til at spil hvor man f.eks er på ferie eller noget.
Back to top Go down
Mangalor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Mangalor


Posts : 791
Join date : 2008-12-12

Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Re: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime2009-01-22, 00:08

ouing
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Re: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime2009-04-05, 19:12

Jeg er fan af 2-3 spil i gang hele tiden også for dem der dør i andre spil. Kan vi ikke sætte et mere igang somone?
Jeg ved ikke hvem der er den næste i køen.
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Re: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime2009-04-05, 19:14

Cass wrote:
Jeg er fan af 2-3 spil i gang hele tiden også for dem der dør i andre spil. Kan vi ikke sætte et mere igang somone?
Jeg ved ikke hvem der er den næste i køen.

Tror prob'et ligger i tilslutningen - er der noget spil der har fuld tilmelding? Nybegynderen, måske?
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Re: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime2009-04-05, 19:20

der er et mere, der er fuldt men kan ikke startes før efter påske.

Lige nu tror jeg det er påsken, der spøger mest.
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Re: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime2009-04-05, 19:26

Arh come on!
Back to top Go down
Sponsored content





Lidt struktur på igangværende antal spil? Empty
PostSubject: Re: Lidt struktur på igangværende antal spil?   Lidt struktur på igangværende antal spil? Icon_minitime

Back to top Go down
 
Lidt struktur på igangværende antal spil?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» gruppen spil MOD
» Månedens spil - Februar 09
» Månedens spil - Januar 09
» Mafia spil 1 - Dag 5 (MAFIAEN VANDT)
» Grønne Vænge Retspsykiatrisk - Spil slut

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Diskussioner-
Jump to: