Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 rettelser til forumet

Go down 
+10
Ahkmed
urban legend
Mugge
Merovinger
Sigrdrifa
Mangalor
Argos
Inanovic
Nisse
stange
14 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2008-12-28, 16:42

JA
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-03, 17:12

så er der en lille retelse igen.

jeg ved at nogen har benyttet sig at det at man ved ikke at logge sig på kunne følge med i spil uden andre kunne se det.

da der er mange der benytter sig af at se hvornår folk er på osv har jeg på egen hånd besluttet mig for at stoppe det, ved at spære for at gæster kan se med på igangværende spil.
gæsterne kan stadig se alt andet.

komenter har hvis i har problemer med det eller i syntes det er ok.
Back to top Go down
urban legend
Townie Expert
Townie Expert
urban legend


Posts : 124
Join date : 2008-12-12

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-03, 17:29

stange wrote:
jeg ved at nogen har benyttet sig at det at man ved ikke at logge sig på kunne følge med i spil uden andre kunne se det.

da der er mange der benytter sig af at se hvornår folk er på osv har jeg på egen hånd besluttet mig for at stoppe det, ved at spære for at gæster kan se med på igangværende spil.
gæsterne kan stadig se alt andet.

komenter har hvis i har problemer med det eller i syntes det er ok.
Guuuud kan man det ..... det vidste jeg slet ikke ..... Rolling Eyes

Helt fint at det hul er blevet lukket. Like a Star @ heaven
Back to top Go down
Nisse
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Nisse


Posts : 577
Join date : 2008-12-12

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-03, 22:33

Ja det er godt med dig UL, det trick har vi da alle brugt.
Men fint at det er lukket, men som en rigtige mafia spiller, så skal jeg nok finde et andet smuthul, ellers laver jeg bare et Wink
Men nu er det jo ikke noget problem, for jeg er altid logget på også selv om jeg ikke er der, så det er jo først når jeg logger af, det bliver mistænkeligt. Shocked
Back to top Go down
Ahkmed
Admin
Admin



Posts : 112
Join date : 2008-12-15
Location : Hattrick.org

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-04, 12:56

Jeg synes det er en dårlig løsning, og ikke kun fordi det begrænser mine muligheder for at lurke (selv om det da bestemt også er et argument).
Jeg er sikkert selv blandt de første til at kigge på login-tider, men gør det mere ud fra ønsket om at vinde, end fordi jeg synes det er en interessant del af Mafia. At tvinge alle til at vise login-tider synes jeg egentlig er et skridt i den gale retning - så så jeg hellere at vi lukkede for at man kan se sidste login, og det var helt op til folk selv om de ville vises når de var online, eller ej...
I øvrigt synes jeg det er noget rod i forhold til at tiltrække nye spillere at man som besøgende udefra ikke kan se igangværende spil.


Det mest oplagte smuthul i øjeblikket er vel at hvem som helst kan oprette en ny (tavs) bruger og se spillene alligevel uden at vise at ens deltagende bruger har været online.
Back to top Go down
Nisse
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Nisse


Posts : 577
Join date : 2008-12-12

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-04, 13:43

Nye spillere kan jo se de gamle spil, så kan de få en fornemmelse af det der.
Men god ide med at oprette ny profil, jeg laver da lige 3 nu når jeg er i gang.
Back to top Go down
urban legend
Townie Expert
Townie Expert
urban legend


Posts : 124
Join date : 2008-12-12

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-04, 13:56

ИB wrote:
Nye spillere kan jo se de gamle spil, så kan de få en fornemmelse af det der.
Men god ide med at oprette ny profil, jeg laver da lige 3 nu når jeg er i gang.
hmm tror ikke at Stange godkender NB1, NB2 og NB3 lol!
Back to top Go down
Nisse
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Nisse


Posts : 577
Join date : 2008-12-12

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-04, 13:58

urban legend wrote:
ИB wrote:
Nye spillere kan jo se de gamle spil, så kan de få en fornemmelse af det der.
Men god ide med at oprette ny profil, jeg laver da lige 3 nu når jeg er i gang.
hmm tror ikke at Stange godkender NB1, NB2 og NB3 lol!

Så tager jeg da bare 4, 5 og 6 Smile

Kan desuden se at man stadig kan nå at rette sit indlæg, så længe der ikke er ander der har skrevet, kan det blive rette så man altid kan se om det bliver rettet?

EDIT: Se selv her!
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-04, 15:44

Jeg er ved at få svip af at jeg konstant skal logge ind. At vinge et flueben af i boksen "Husk mig" eller hvad der nu står, virker ikke for mig. Jeg skal logge ind på ny hver gang jeg slår over på siden.

Dertil kommer så, at hvis jeg vil se en af jer andres profiler ude fra hitlisten til venstre, så skal jeg logge ind igen.

Desuden hvis jeg poster, og der så er blevet postet i mellemtiden, dvs jeg får valget udfør/modify, og vælger modify, så skal jeg logge ind igen. Med den lille bonus, at det indlæg jeg så vil rette i, er forsvundet.

Det er muligvis bare min comp-opsætning der gør at jeg grundet et eller andet security-halløj ikke kan få lov til at blive husket - i så fald modtages hjælp med kyshånd. For jeg er et bræt når det kommer til comps...
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-04, 16:25

Det er muligvis bare min comp-opsætning der gør at jeg grundet et eller andet security-halløj ikke kan få lov til at blive husket - i så fald modtages hjælp med kyshånd. For jeg er et bræt når det kommer til comps...

Nu kunne man jo kommentere, men jeg vælger høfligt at afstå! Very Happy
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-04, 23:47

løsningen er fundet af ceder

skriv https://spil-mafia.danskforum.net i stedet for www.spil-mafia.dk så skulle det virke
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-04, 23:58

Bekræftet Very Happy

Danke sehr!
Back to top Go down
Nisse
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Nisse


Posts : 577
Join date : 2008-12-12

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-05, 00:32

stange wrote:
løsningen er fundet af ceder

skriv https://spil-mafia.danskforum.net i stedet for www.spil-mafia.dk så skulle det virke

Tillykke ceder, nej hvor du dygtig Wink
Back to top Go down
Peters
Townie
Townie



Posts : 91
Join date : 2008-12-14
Age : 45
Location : København

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-05, 03:17

Jeg kunne godt tænke mig, at hvert indlæg i en tråd fik et nummer - det ville gøre det nemmere at henvise og finde forskellige indlæg.
Back to top Go down
Cederstrom
Townie Expert
Townie Expert



Posts : 446
Join date : 2008-12-12

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-05, 04:27

Peters wrote:
Jeg kunne godt tænke mig, at hvert indlæg i en tråd fik et nummer - det ville gøre det nemmere at henvise og finde forskellige indlæg.

Det har de til dels også.. f.eks:
https://spil-mafia.danskforum.net/administration-f1/rettelser-til-forumet-t8-30.htm#1414

Hvis du holder musen over f.eks "Quote" kan du se på mit indlæg der står 1414 i den .. Du skal dog nok lave et link til den for at folk kan finde frem til det. kan godt være det er for meget arbejde for folk ;P
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-05, 07:01

Cederstrom wrote:
Peters wrote:
Jeg kunne godt tænke mig, at hvert indlæg i en tråd fik et nummer - det ville gøre det nemmere at henvise og finde forskellige indlæg.

Det har de til dels også.. f.eks:
https://spil-mafia.danskforum.net/administration-f1/rettelser-til-forumet-t8-30.htm#1414

Hvis du holder musen over f.eks "Quote" kan du se på mit indlæg der står 1414 i den .. Du skal dog nok lave et link til den for at folk kan finde frem til det. kan godt være det er for meget arbejde for folk ;P

tak ceder for at beskrive det. håber han kunne bruge dit svar
Back to top Go down
Peters
Townie
Townie



Posts : 91
Join date : 2008-12-14
Age : 45
Location : København

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-05, 12:01

Cederstrom wrote:
Peters wrote:
Jeg kunne godt tænke mig, at hvert indlæg i en tråd fik et nummer - det ville gøre det nemmere at henvise og finde forskellige indlæg.

Det har de til dels også.. f.eks:
https://spil-mafia.danskforum.net/administration-f1/rettelser-til-forumet-t8-30.htm#1414

Hvis du holder musen over f.eks "Quote" kan du se på mit indlæg der står 1414 i den .. Du skal dog nok lave et link til den for at folk kan finde frem til det. kan godt være det er for meget arbejde for folk ;P

Ah ja, det havde jeg ikke lige opdaget - jeg bukker og takker Smile
Back to top Go down
AK
Power Townie
Power Townie
AK


Posts : 1126
Join date : 2008-12-12
Age : 31

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-11, 22:42

Kan der ikke blive oprettet en speciel "rolle" til spil admins som de kan tildeles så længe deres spil kører? TIl den rolle kan der så knyttes moderator rettigheder til spiltråden, dette ville gøre det meget lettere for 2 mods at køre et spil sammen.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-11, 22:43

Sjovt nok er jeg enig med AK!
Hvorfor mon? Smile
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-11, 23:53

i teorien kan det godt lade sig gøre. det at det kræver er at man skal kontakte en af de 3 mods der er her på forumet, for at få rollen.

det minus jeg ser er at hvis der er flere spil igang er at man kan moderere på andre igang værene spil. men det håber jeg ikke bliver noget problem.

så hvis ingen har noget imod det så vil jeg lave sådan en gruppe. så det kan komme igang med det samme
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-11, 23:55

Som jeg læser det (og har oplevet problemet) kan det også være at man som co-mods har behov for at kunne læse hianndens PMs.
Hvis alle mods får tildelt den samme rolle på tværs af spil, betyder det at man kan læse PMs til spil man måske selv deltager i som spiller ...
Kan man lave en mod-rolle for hvert spil og så knytte 1-2 spillere til den, som så hopper af igen når deres spil er færdigt?
Back to top Go down
AK
Power Townie
Power Townie
AK


Posts : 1126
Join date : 2008-12-12
Age : 31

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-11, 23:57

Man kan ikke se alle PMs som mod?
Jeg mener klart at alle der spiller med herinde bør være modne nok til at kunne skille et spil man modder fra et spil man er deltager i..
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-12, 00:05

Hvis alle mods har den samme PM-indgang, vil det kræve en stor disciplin fra både spillere og mod's. Det tror jeg rent praktisk ikke vil kunne lade sg gøre.
Der vil være for stor risiko for at en vigtig besked smutter fordi man ikke kan se om beskeden hører til det ene eller det andet spil, og det vil være umuligt som mod. at overse hvem der sender beskeder ind i de spil der kører parallelt, uanset hvor godt et menneske man er, og hvor meget man forsøget at undgå det ... Smile
Back to top Go down
AK
Power Townie
Power Townie
AK


Posts : 1126
Join date : 2008-12-12
Age : 31

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-12, 00:07

Jeg ved ikke helt hvad du mener med samme PM-indgang? Mods kan kun se de PMs der bliver sendt til dem, samt læse de samme indlæg som alle andre kan i tråden?
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime2009-01-12, 00:11

Så tror jeg vi taler forbi hinanden Wink

Det problem jeg har oplevet er, at man som co-mods kan have behov for at kunne læse hinandens PMs.
Det kan enten løses ved at man deler sine passwords (hvilket er problematisk hvis man spiller andre spil samtidig),
eller ved at man får en fælles konto til at spille mod fra sålænge spillet kører. Denne mod-konto kan negge co-mods så tilgå og læse PMs i.
Min pointe er så blot, at der skal være en seperat Mod-konto til hvert spil og ikke en stor fælles mod-konto som alle mods kan tilgå ...
Back to top Go down
Sponsored content





rettelser til forumet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: rettelser til forumet   rettelser til forumet - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
rettelser til forumet
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Administration-
Jump to: