Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Hvordan fandt du dette site? Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
Hvordan fandt du dette site? Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
Hvordan fandt du dette site? Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
Hvordan fandt du dette site? Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
Hvordan fandt du dette site? Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
Hvordan fandt du dette site? Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
Hvordan fandt du dette site? Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 Hvordan fandt du dette site?

Go down 
+4
Stente
Zulu
Sigrdrifa
Araxiel
8 posters
AuthorMessage
Araxiel
Townie Expert
Townie Expert
Araxiel


Posts : 294
Join date : 2009-06-16
Age : 38

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-21, 14:36

synes det kunne være ret interessant at høre hvordan gamle og nye hørte om dette site og hvorfor de valgte at prøve det ud..
kan da starte med mig selv.. har været med i en del RL mafia spil, hvilket jeg har haft meget spas med. Efter en samtale med Kelrond, sagde han at han nok mente at der fandtes et site hvor man kunne spille mafia online og så tænkte jeg straks Fedt!, det må jeg prøve.. jeg brugte derefter omkring 2 dage på at forsøge at finde det, men det lykkedes til sidst og her er jeg så og er bestemt ikke skuffet so far Smile
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-21, 14:42

Vi spillede på et travian-forum, og da serveren sluttede manglede vi et sted at spille videre.
Stange og Mangalor oprettede herefter dette site til formålet Smile
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-21, 14:43

Jeg blev headhuntet af de gamle Travian-kanoner Wink Stange, Mangalor osv...
Back to top Go down
Stente
Townie Expert
Townie Expert
Stente


Posts : 352
Join date : 2009-03-19
Age : 36
Location : Vanløse

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-21, 15:13

Jeg blev headhuntet af Fernor på endnu et af de sagnomspundne Travian-forums..

Iøvrigt Araxiel - var det svært at finde sitet gennem søgning på nettet?
Back to top Go down
Araxiel
Townie Expert
Townie Expert
Araxiel


Posts : 294
Join date : 2009-06-16
Age : 38

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-21, 15:17

ja, meget! prøvede søgning på Mafia, Mafia spil online, Mafia online osv osv.. der kom mange andre hits på listen inden den side kom frem.. tror det var da jeg søgte på Mafia spil at denne side kom nogenlunde i toppen..
Back to top Go down
Inderbul
Godfather
Godfather
Inderbul


Posts : 2083
Join date : 2009-01-10
Age : 48
Location : ØEN!!

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-21, 15:23

Og til alle dem, der vil bebrejde en eller anden min tilstedeværelse, så henvend jer til Fernor Wink
Igen Travianrelateret - Sparvath og Mugge - lev med det Wink
Back to top Go down
Stente
Townie Expert
Townie Expert
Stente


Posts : 352
Join date : 2009-03-19
Age : 36
Location : Vanløse

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-21, 15:52

Araxiel wrote:
ja, meget! prøvede søgning på Mafia, Mafia spil online, Mafia online osv osv.. der kom mange andre hits på listen inden den side kom frem.. tror det var da jeg søgte på Mafia spil at denne side kom nogenlunde i toppen..

Så burde én af admins måske sørge for at den poppede op lidt lettere ved søgning?
Det kunne da være et godt tiltag, hvis man ville have flere nye ind på sitet..
Back to top Go down
Ahkmed
Admin
Admin



Posts : 112
Join date : 2008-12-15
Location : Hattrick.org

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-21, 17:32

Stente wrote:
Araxiel wrote:
ja, meget! prøvede søgning på Mafia, Mafia spil online, Mafia online osv osv.. der kom mange andre hits på listen inden den side kom frem.. tror det var da jeg søgte på Mafia spil at denne side kom nogenlunde i toppen..

Så burde én af admins måske sørge for at den poppede op lidt lettere ved søgning?
Det kunne da være et godt tiltag, hvis man ville have flere nye ind på sitet..

Hvis du (eller andre) har lyst til at ansøge om at blive Admin for at kunne lægge en arbejdsindsats til at forbedre siden, er du meget velkommen Wink
Så vidt jeg ved er jeg eneste aktive Admin og jeg gider ikke foretage mig noget mere avanceret end at flytte gamle spiltråde over i arkivet...


Og i forhold til trådens emne hørte jeg om siden på et Hattrick.org-forum hvor vi også spiller mafia.
Back to top Go down
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-21, 17:34

Ja jeg må nok tage æren for et par af de nyankommende. Jeg selv kom også med fra starten da manga og stange oprettede siden.
Back to top Go down
Araxiel
Townie Expert
Townie Expert
Araxiel


Posts : 294
Join date : 2009-06-16
Age : 38

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-21, 18:46

jeg vil da godt forsøge at hjælpe dette sted.. ved ikke hvor meget jeg kan hjælpe, men kan da gøre et forsøg
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-21, 19:13

Jamen jeg kom også ind via Travian, Stange, Mangalor, vi spillede på vores forum der og snakkede om at oprette en site kun til mafiaspil, det gjorde de så, zulu, germ og mange andre Tennedz ikke at forglemme var med den gang, også smertensbarnet Sparvath! flower
I øvrigt har jeg intet mod folk der har spillet Travian flower
De kan være helt normale mennesker når de er færdige med det spil! flower
Back to top Go down
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-22, 15:39

Og så er der nogen af os som endnu ikke er lykkedes i at komme ud af det lort
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime2009-08-22, 15:58

Fernor wrote:
Og så er der nogen af os som endnu ikke er lykkedes i at komme ud af det lort
Ja det er vanedannende hen i det usunde, det er tidskrævende så det basker, det er guldforbrugende ud i hampen og derved også konkurrenceforvridende! Kort sagt, det er bedst at holde sig fra! flower
Back to top Go down
Sponsored content





Hvordan fandt du dette site? Empty
PostSubject: Re: Hvordan fandt du dette site?   Hvordan fandt du dette site? Icon_minitime

Back to top Go down
 
Hvordan fandt du dette site?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Overgang til nyt site

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Hyggehjørnet-
Jump to: