Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 Hells Kitchen - Afsluttet

Go down 
+11
Cass
Araxiel
Sigrdrifa
Fernor
freak
Sparvath
Nisse
Zola^
Mugge
Agger
Zulu
15 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next
AuthorMessage
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-03, 21:37

Hells Kitchen

14 Spillere:
1 Gordon Ramsay
5 Blå kokke
5 Røde kokke
3 Vegetarer (mafia)

Story:
Superkokken Gordon Ramsay har startet en ny restaurant op i Zulu south City, men har ikke selv tid til at lede den. Han har derfor efterlyst en chefkok, der skal styre restauranten for ham. Ramsay har fået 13 ansøgninger, men i stedet for at læse ansøgninger og holde samtaler med hver enkelt, beslutter han at holde en konkurrence, og på den måde finde den bedste kok blandt de 13 håbefulde. Dette medfører naturligt nok nogle stridigheder internt i ansøgergruppen, da de alle naturligvis ikke er lige talentfulde udi madlavningens kunst...

Iblandt de 13 kandidater er der også nogle sabotører, der sværger til vegetariske retter, og hvis eneste formål med at deltage i Ramsays konkurrence er at vinde og på den måde overbevise Ramsay om at vegetarisk mad er vejen frem. Disse vegetarer kender hinanden fra den lokale grøntbiks, hvor de mødes dagligt når de skal købe auberginer og den slags, og de kan hver nat tage livet af én af de andre deltagere. Et nødvendigt onde for at komme tættere på deres mål.

De øvrige 10 deltagere har reelle drømme om at blive chefkok i deres egen restaurant, og vil dagligt nominere en kollega, som de mener skal forlade konkurrencen.

De to kandidater der får flest nomineringer skal til samtale med Ramsay, som vælger hvem af de to, der skal forlade konkurrencen, og hvem der skal fortsætte.

Er der flere spillere med det samme antal nomineringer som de to top-nominerede, så ryger de også til samtale.

De 10 kandidater har dog lidt sammenhold, selvom det er svært at se. Således går 5 af deltagene med kokkehuer foret med blå filt, og 5 andre med kokkehuer foret med rød filt. Selvsagt holder blå mere sammen med de blå, og viceversa for de røde.

Rollerne:
Gordon Ramsay - Agger:
Mesterkokken over dem alle. Bander mere end en serbokroatisk havnearbejder på stripklub. Alle ved hvem han er, og hans rolle er derfor kendt af alle. Står med det overordnede ansvar for at finde en ny chefkok til hans restaurant. Mellem hver Dags- og Nattefase skal han holde samtaler med de nominerede arbejdere, og vælge en der ikke skal fortsætte i konkurrencen. Vinder hvis det lykkes ham at finde en chefkok, der ikke er bange for at servere kød, samt at få begge Rebeller ud. Ramsay kan ikke selv nomineres til samtale, og kan heller ikke skydes om natten. Han er nødvendig at have i live for alle. I hver Nattefase kan han vælge at frede en ansøger, som han mener har gjort det særligt godt, dog ikke den samme 2 nætter i træk. Er generelt en anelse morgengnaven. Råber af folk hvis det passer ham.

Blåt hold:
I er 5 ansøgere med blå filt i kokkehuen. I drømmer hver især om at blive Ramsays endeligt udvalgte yndling, og styre jeres egen restaurant. Hvis det dog ikke kan blive jer selv, så håber I hver især, at det i det mindste bliver en af jeres holdkammerater med blå hue, og ikke en af de røde, som konsekvent oversalter alt mad. Selv isdessert. I vinder hvis det lykkes jer at udrydde vegetarerne, og hvis I er flere end det røde hold. Er der lige mange røde og blå huer, stemmer ALLE de tilbageværende, inkl. Ramsay, om en ansøger der skal forlade konkurrencen. Herefter kåres holdet i overtal som vindere.

Rødt hold:
I er 5 ansøgere med rød filt i kokkehuen. I drømmer hver især om at blive Ramsays endeligt udvalgte yndling, og styre jeres egen restaurant. Hvis det dog ikke kan blive jer selv, så håber I hver især, at det i det mindste bliver en af jeres holdkammerater med rød hue, og ikke en af de blå, som brænder alt på. Selv isdessert. I vinder hvis det lykkes jer at udrydde vegetarerne, og hvis I er flere end det blå hold. Er der lige mange røde og blå huer, stemmer ALLE de tilbageværende, inkl. Ramsay, om en ansøger der skal forlade konkurrencen. Herefter kåres holdet i overtal som vindere.

Hvert hold består af:
1 Detektiv (Der kender egen farve)
Detektiven kan i nattefasen undersøge en alm. kok for farve. Undersøges andet, får Detektiven ikke svar.
1 Rebel (Som Gordon skal have ud for at vinde - Rebellen ved ikke han er Rebel, ej heller farve)
Rebellen tror han er alm. kok, og kan derfor intet specielt
3 alm kokke (kender ikke egen farve)

Vegetarerne:
I er 3 ansøgere, der har meldt jer efter indbyrdes at have snakket om det forkerte i at starte flere kødserverende restauranter. I kender derfor hinanden, men lader som om I ikke gør, for ikke at vække mistanke. I nominerer på lige fod med de øvrige ansøgere i Dagsfasen, og i Nattefasen kan I dræbe en ansøger, så denne af gode grunde udgår af konkurrencen. I vinder hvis det lykkes jer at vinde konkurrencen, dvs ved at slå alle de 10 øvrige deltagere ud.

Noter:
Der er i dette spil 3 faser:
- Dagsfasen, hvor der er fri snak for alle, og hvor ansøgerne nominerer hinanden. Off-tråd-kommunikation er tilladt for alle.
- Samtalefasen, hvor KUN de nominerede og Ramsay snakker, og hvor Ramsay bestemmer hvem af de nominerede der skal forlade spillet. I Samtalefasen må de nominerede og Ramsay ikke kontaktes eller snakke med andre uden for tråden, uanset rolle!
- Nattefasen, hvor vegetarerne tager livet af en af de andre ansøgere, hvor Detektiverne gør deres undersøgelser, og hvor Ramsay meddeler hans fredning til MOD. Her er der fri snak blandt alle.

Dag 1 varer til onsdag kl 23. Herefter er der Samtalefase til torsdag kl 23, og Nat 1 varer til alle har meldt klar i tråden.

Deltagerliste:
1. Agger - Gordon Ramsay
2. Inderbul - Rød Kok - Kvast Nat 4
3. Sparvath - Blå Detek - Bortvist Dag 1
4. Sigrdrifa - Rød Rebel - Bortvist Dag 5
5. Zola^ - Blå Kok - Kvalt Nat 1
6. Cass - Vegetar - Bortvist Dag 4
7. UJS - Blå Kok - Bortvist Dag 6
8. Fernor - Rød Kok - Eksploderet Nat 3
9. Stente
10. Araxiel - Rød Detek - Halshugget Nat 6
11. Mugge - Vegetar - Bortvist Dag 3
12. Chef - Rød Kok - Filetteret Nat 5
13. Freak - Blå Kok - Bortvist Dag 2
14. Princess Carina


Last edited by Zulu on 2009-08-15, 20:13; edited 17 times in total
Back to top Go down
Agger
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Agger


Posts : 546
Join date : 2009-02-16
Age : 38
Location : Roskilde

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-03, 21:38

FOR FUCKS SAKE, HAND ME THOSE MEATBALLS WHEN I FUCKING TELL YOU TO, CUNTS!
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-03, 23:37

Fedt et spil igang, det er længe siden.
Vi skal vel lige have klarmeldinger fra alle? Jeg tror ikke alle ved vi er i gang!
flower
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-03, 23:43

Agger, nyt billede. Det der fylder jo mere end manden selv Wink

@Mugge: De der har meldt sig til, har alle været online indenfor kort tid, så jeg tror vi klarer den. Sparvath er den der er "mest bagud" i den henseende, så jeg er fortrøstningsfuld. Skulle der mod forventning være nogen der ikke har læst deres PM imorgen ved denne tid, fanger jeg dem på MSN.
Back to top Go down
Zola^
Paranoid Townie
Paranoid Townie



Posts : 544
Join date : 2008-12-14
Age : 46
Location : Østerbro, Kbh

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-03, 23:49

Jeg er naturligvis klar.

Jeg synes dog, at mellemfasen er lige vel lang - taget i betragtning, at kun 3 må være aktive...
Back to top Go down
Nisse
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Nisse


Posts : 577
Join date : 2008-12-12

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 00:16

Jeg tror lige jeg starter med at lave en gryderet af JAKABOV og gulerøder... ummm.. hvor er min suppe ske ??
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 00:22

Husk nu det er smørret der gørret, det er ikke uvæsentligt, hvad du steger dine råvarer i.
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 00:25

Zola^ wrote:
Jeg er naturligvis klar.

Jeg synes dog, at mellemfasen er lige vel lang - taget i betragtning, at kun 3 må være aktive...

Det er en blanding af en "føler" og Aggers onlinetid. Alle der IKKE er Ramsay/nominerede er velkomne til at kommunikere indbyrdes off-tråd i samtalefasen. Den vil sandsynligvis også blive kortet meget ned til næste gang.
Back to top Go down
Sparvath
Power Townie
Power Townie
Sparvath


Posts : 1750
Join date : 2008-12-21
Age : 39

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 00:27

Hey lækkert med et setup med nytænkning, jeg er klar..
Grunden til at jeg er lidt væk skyldtes min flytning, har lige fået alt lort over i den nye lejlighed i dag og står uden net til fredag og forhåbentlig er det på der Wink

Indtil må jeg klare mig hos kæresten og vennerne, men skal nok sørge for at komme på!

Det er jo lidt svært med en decideret plan dag 1, endnu en omgang tilfældighedernes spil..
Derefter må vi håbe at begge detektiver overlever, i hvert fald mit holds Wink

Jeg er også enig med Zola i at mellemfasen virker lige lang nok, self skal man ha' en chance for at nå på hvis man er blevet udvalgt, men kan det evt ikke gøres anderledes?
Back to top Go down
Sparvath
Power Townie
Power Townie
Sparvath


Posts : 1750
Join date : 2008-12-21
Age : 39

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 00:27

Men super, kan se du reagerede på det i mellemtiden allerede Smile
Back to top Go down
Sparvath
Power Townie
Power Townie
Sparvath


Posts : 1750
Join date : 2008-12-21
Age : 39

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 00:29

zulu kan vi ikke også lige få en deltager liste i første tråd så man ved hvem man har med at gøre?

PS: Jeg har øl på køl så i nordjyder kan bare kigge forbi Very Happy
Back to top Go down
freak
Townie Expert
Townie Expert
freak


Posts : 139
Join date : 2009-01-24

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 00:30

Jeg er mesterkokken!

jeg kan som den eneste lave en 3 retters menu af nougat!

og husk at bunden af madpyramiden er sovs, nougat og bacon!
Back to top Go down
Sparvath
Power Townie
Power Townie
Sparvath


Posts : 1750
Join date : 2008-12-21
Age : 39

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 00:31

Og ligger en nominering af en spiller fast eller må man ændre den undervejs i dagsfasen?
Back to top Go down
Sparvath
Power Townie
Power Townie
Sparvath


Posts : 1750
Join date : 2008-12-21
Age : 39

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 00:35

freak wrote:
Jeg er mesterkokken!

jeg kan som den eneste lave en 3 retters menu af nougat!

og husk at bunden af madpyramiden er sovs, nougat og bacon!

Ja så lige i tilmeldingen du tog den 13. plads og tænker lidt at man nok kan brænde nougat på, og man kan måske endda oversalte den, men kan man lave den af kød !?

Du skal vist lære at lave nogle ordentlige opskrifter istedet.. Tilbage i skolen med dig.. study
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 00:55

Sparvath wrote:
Og ligger en nominering af en spiller fast eller må man ændre den undervejs i dagsfasen?

Ganske som vanligt, du må ændre som du vil... Smile

Deltagerliste kommer straks i post 1
Back to top Go down
Agger
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Agger


Posts : 546
Join date : 2009-02-16
Age : 38
Location : Roskilde

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 01:54

Teams Red and Blue.

Welcome to Hells Kitchen!

I demand you'll treat my godlike kitchen with your deepest respect and don't f*ck around. This isn't a frikkin' kindergarten, so act like chefs for christ sake!

I want bloody MEAT on EVERY god forsaken dish of food you'll serve me and my guests!!

@Zulu
Stop acting like a bozo. When I want MY picture fucking 3 times as big as everyone else's, I'm gonna fucking have it 3 times as big. This is MY show! Piss off will ya!

For everyone else, get fucking into it - this isn't a sideshow. You will need to give it 250% to be my new Top Chef. If you try screwing me over I'll smack the living crap out of ya.

NOW, FUCKING MAKE ME SOME FOOD!

Today's menu has to contain:

A starter (surprise me you fucking moron)
Pork Tenderloin with 2 attributes.
Desert (the one and only second chance you get to fucking surprise me with something extra ordinary)
Back to top Go down
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 08:53

Lækkert med lidt nytænkning. Så vidt jeg har forstået så for at ramsey kan vinde skal han have to lucky shots hvor han fjerner de to sabotører, som han ikke kender til, de ved ikke selv de er sabotører og der er ingen måde for nogen at finde ud af hvem der er sabotører.

Ramseys fredning gælder for nomineringer i dagsfasen right?

Kan godt lidt det vi skal kæmpe indbyrdes men stadig holde sammen for at vinde Smile

Nå men til spillet. Planen er vel noget med at vi hænger en random her på første dagen. Måske vi evt skulle overveje at en townie melder sig friviligt således at vi undgår at ramme en detektiv. Alternativt kan vi hænge ingen på første dagen (Er det tilladt?). Helt klart en fordel vil jeg mene da vi har to natteundersøgelser.
Tror ikke detektiverne vil være med til at vi aktivivt forsøger at skabe en CoT, da de således kunne risikere at hjælpe modstander holdet og vi ligeledes ikke har nogen doc (sådan som jeg har forstået det).
Mener derfor det meste af spillet ligger hos detektiverne og de langsomt vil skabe deres egen CoT efterhånden som de får undersøgt folk.
Back to top Go down
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 08:53

Og forresten klar Smile
Back to top Go down
Nisse
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Nisse


Posts : 577
Join date : 2008-12-12

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: 3 retters menu   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 08:57

Forret: Hummer suppe

Opskriften findes her:
https://www.youtube.com/watch?v=lu9A0LlLyvo&feature=related

Hovedretten: Har mr. Gordon jo allerede bestemt, og den kan jo kun laves på en måde. (den rigtige)

Desert: Bananasplit

Opskriften findes her:
https://www.youtube.com/watch?v=2B6bnUVbUWw&feature=related


Go' appetit
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 10:36

Citroner er sure ... klar ... hvis jeg skal sige det ... Smile
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 10:50

Nu er jeg af nar turlige grunde en jkok af den gamle skole, jeg vil ikke sige suppe, steg og is, men det Franske annorexikøkken, hvor en voksen mand sjældent bliver mæt af det der ligger på tallerkenen er ikke lige mig.

men jeg har tryllet en en kalvebrisselsalat med æble som forret sammen, hovedretten lader jeg stå som Gordon har beskrevet og til dessert tager vi en rabarberkompot med mandelcreme og marengs! Bon Appetit! flower
Back to top Go down
Sparvath
Power Townie
Power Townie
Sparvath


Posts : 1750
Join date : 2008-12-21
Age : 39

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 11:17

Okay, jeg var fristet til at nominere Freak i går fordi han er altid sneaky, men efter Fernor's spørgsmål til hvordan fredningen virker, så tænker jeg at der er en veganer der er bekymret for sit nattekill...

Min menu i dag består af:

Forret: Bagt parmaskinke med rucola/melonsalat og krydderolie.

Hovedret: En kæmpe Arizona (eller som MC siger, A' Æ' son' a' burger) burger, med masser af pork tenderloin, bacon og fedt, en rigtig kalorie bombe fra Skanderborg Festivalen! (behøves også til den lille forret og dessert Wink)

Dessert: Kold jordbærsuppe med vanilleparfait.
Back to top Go down
Zola^
Paranoid Townie
Paranoid Townie



Posts : 544
Join date : 2008-12-14
Age : 46
Location : Østerbro, Kbh

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 12:11

Forret: Friske grønne asparges med tigerejer og kammuslinger
Hovedret: Svinemørbrad i flødesovs med champignon og løg
Dessert: Chokolade- og vanilleis i nødeskål
Back to top Go down
freak
Townie Expert
Townie Expert
freak


Posts : 139
Join date : 2009-01-24

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 12:55

Forret: nudelsuppe med hummer med nougat brød til.

Hovedret: pork tenderloin, med Nougat i Baconsvøb med brun sovs som farmor lavede den.

Dessert: Nougat, marcipan eksplosion med drys af vilde nødder...

@ Sparvath, hvorfor er jeg sneaky? syntes det er tarveligt at kaste med beskyldninger om det allerede, du skal håbe på vi ikke er på hold sammen, så kommer du da til at miste en tommelfinger eller noget, når min kniv glider!

Men udover det, så er jeg en modstander af en CoT, da det fjerner Random elementet, så ethvert forsøg på at hive mig i en CoT resultere i en nominering for at være Vegetar eller en sløj kok!

Fernor må vige pladsen for den ide....
Back to top Go down
Zulu
Godfather
Godfather
Zulu


Posts : 2439
Join date : 2008-12-28
Age : 44
Location : Vejgaard

Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime2009-08-04, 14:12

MOD er smadret af grin over opskrifter - fedt element, folkens Laughing

Ang. spørgsmål...

Ramsays fredning gælder for den nattefase, der følger efter samtalefasen. Ramsay er i øvrigt det nærmeste I kommer en Doc, så I må deles om ham.

Det er tilladt at stemme Ingen, det svarer til at man undlader at stemme. Dvs hvis ALLE stemmer Hæng Ingen, så har alle fået lige mange stemmer, og alle ryger til samtale. Hvis "Ingen" får 6 stemmer, X får 4 stemmer og Y får 3 stemmer, så ryger X og Y til samtale.
Back to top Go down
Sponsored content





Hells Kitchen - Afsluttet Empty
PostSubject: Re: Hells Kitchen - Afsluttet   Hells Kitchen - Afsluttet Icon_minitime

Back to top Go down
 
Hells Kitchen - Afsluttet
Back to top 
Page 1 of 17Go to page : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next
 Similar topics
-
» Hells Kitchen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Mafia - Spil :: Gamle spil-
Jump to: