Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!

Go down 
+9
Seirup
Sigrdrifa
Tiwaz
KaY
Sparvath
Stente
Mugge
UJS
Cass
13 posters
AuthorMessage
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 02:38

Jeg kunne godt tænke mig at se en håndsoprækning for alle dem der har planer om at spille et enkelt spil eller to selvom det er forår og vejret er godt .. Bare for at finde ud af om det kan lade sig gøre at blive ved med at spille her Smile ..

Laver en liste efterhånden som folk melder på:
Cass - 2-3 spil ad gangen
UJS - 1-3 spil ad gangen
Mugge - 1-3 spil ad gangen
Stente - 1-2 spil ad gangen
Sparvath - 0-3 spil ad gangen
KaY - 0-2 spil ad gangen
Tiwaz - 2 spil ad gangen
Sigrdrifa - 1 spil ad gangen
Seirup - 1 spil ad gangen


Last edited by Cass on 2009-05-08, 19:27; edited 6 times in total
Back to top Go down
UJS
Paranoid Townie
Paranoid Townie
UJS


Posts : 974
Join date : 2008-12-12

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 05:04

God idé Cass.

Jeg kunne desuden goodt tænke mig at vide, hvor mange spil af gangen folk gerne vil have gang i - altså hvor mange spil ønsker folk at deltage i på én gang?
For flere spil døjer jo pt. med at få tilmeldte nok, selvom det ser ud som om vi er nok spillere - medmindre folk hellere vil være hel færdige med igangværende spil før de deltager i et nyt?

Jeg vil gerne spille, og spillene må gerne overlappe så jeg deltager i 1-3 spil af gangen.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 09:33

Jeg vil gerne spille, kan dog ikke så meget i dagtimerne, men aftan/nat er jeg på, kan også godt lide 1-3 spil ad gangen! flower
Back to top Go down
Stente
Townie Expert
Townie Expert
Stente


Posts : 352
Join date : 2009-03-19
Age : 36
Location : Vanløse

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 11:56

Stente er også klar på noget mere mafia..

Pt. nøjes jeg med 1-2 spil ad gangen, af hensyn til jer andre (jeg er bedst i små doser Wink)
Back to top Go down
Sparvath
Power Townie
Power Townie
Sparvath


Posts : 1750
Join date : 2008-12-21
Age : 39

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 13:31

Enten 0 spil eller 4 spil Wink Så hvis muligheden for 4 er der...
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 13:42

Øh .. det skriver jeg på ? ..
Back to top Go down
KaY
Townie
Townie



Posts : 46
Join date : 2009-04-19
Age : 37
Location : Århus og server 1

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 15:00

0 til 2 spil for mit vedkommende
Back to top Go down
Sparvath
Power Townie
Power Townie
Sparvath


Posts : 1750
Join date : 2008-12-21
Age : 39

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 16:39

Afhænger af meget for mit vedkommende sys jeg..

Fx: Hvilke spil det er, altså setuppet..
Og om AK er MOD eller ej Wink
Hvor i foråret vi er...

Så ærligt svar er 0 - 3
Back to top Go down
Tiwaz
Townie Expert
Townie Expert
Tiwaz


Posts : 374
Join date : 2009-03-23
Age : 55
Location : Halvøen

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 18:58

Halløj- mit bud vil lyde 2 spil- 3 hvis et af dem er i sidste fase. Jeg kan personligt ikke rumme mere ad gangen endnu-

Ang nystartede spil- personligt syntes jeg at jeg har rimelig dårlig erfaring med de spil som starter op eks en fredag- med dagsfase til lørdag aften/søndag- det kommer til at bære meget præg af det er de få der skriver- og dem der ikke skriver - fordi de måske ikke har hele dagen, risikerer at stå til hængning ved første nattefase, selvom jeg oplever der forsøges at tage hensynet dertil.

Ved ikke om det blot er mig- og ved ikke lige hvilken dag der er bedst at fyre nyt spil igang på?
I dagtimerne mandag/fredag vil jeg sjældent selv være på før efter kl ca 16- og derfra med svingende intesitet :-D

Men det var vist ikke det tråden handlede om- så kort fortalt: 2 spil!
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 21:09

Et spil ad gangen som deltager.
Jeg bliver selv så ærgelig over inaktive powerroller, og folk der prioriterer de spil højest hvor de har powerroller fremfor dem hvor de er townies Wink
Back to top Go down
Cass
Power Townie
Power Townie
Cass


Posts : 1114
Join date : 2009-03-09
Age : 35
Location : Fyn !

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 21:31

@Sigrdrifa - well det handler vel om hvor meget der sker i det ene spil i forhold til det andet .. Zoo galloperede jo bare derudaf .. Jeg mener godt man kan køre flere spil ad gangen .. Især fordi der er mange der dør (sjovt nok) og sider tilbage med en roman ..
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-06, 22:10

Jamen, det var skam heller ikke ment som en generel kritik af dem der spiller mere end eet spil ad gangen Smile
Back to top Go down
Seirup
Townie
Townie
Seirup


Posts : 33
Join date : 2009-05-08

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-08, 18:41

Jeg spiller kun ét spil ad gangen, hvis jeg har forstået det her emne rigtigt, og det er det I vil have at vide.
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-08, 23:20

jeg er til et max 2 på en gang med det er kun hvis det er fordi de overlapper
Back to top Go down
Germ
Power Townie
Power Townie
Germ


Posts : 1451
Join date : 2008-12-12

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-10, 10:13

1-3 spil af gangen, og jeg er mest på om aften, forår og sol intet problem Wink
Back to top Go down
Stente
Townie Expert
Townie Expert
Stente


Posts : 352
Join date : 2009-03-19
Age : 36
Location : Vanløse

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-29, 23:55

For god ordens skyld, må jeg hellere få ændret min "stemme" i denne tråd..

Nu hvor sommeren, eksaminer, ferier m.m. nærmer sig, ser jeg mig nødsaget til at skære lidt ned på computer-forbruget..

Det kommer desværre til at gå lidt ud over denne herlige side..
I sommerperioden skal i derfor ikke forvente at se mig i mere end 0-1 spil ad gangen... For det meste vil det nok nærmere være 0 spil, men hvis der kommer endnu en quickie med UJS skal jeg da ikke være for fin til at hoppe med på vognen! Wink
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-29, 23:58

Jeg tager også mine ord i mig igen, jeg holder pause nu fra spillene til en gang i sensommeren!
God sommer til alle cheers sunny sunny
Back to top Go down
Sparvath
Power Townie
Power Townie
Sparvath


Posts : 1750
Join date : 2008-12-21
Age : 39

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-30, 10:45

Jepper ses i det nye årtusinde eller plus minus Wink
Back to top Go down
mathi
Townie Expert
Townie Expert
mathi


Posts : 276
Join date : 2009-04-02
Age : 37
Location : Odense C

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-05-30, 12:01

Jeg tager 1 ad gangen, men gider kun hvis i er søde ved mig og ikke stemmer mig ud. I love you
Back to top Go down
mathi
Townie Expert
Townie Expert
mathi


Posts : 276
Join date : 2009-04-02
Age : 37
Location : Odense C

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-06-07, 13:27

Jeg trækker det i mig igen, gider ikke mere. Måske jeg vender tilbage efter sommere. Ellers må i hygge jer. Ses på MyBrute.
Back to top Go down
Fernor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Fernor


Posts : 529
Join date : 2008-12-14
Age : 39

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-06-07, 16:28

mathi wrote:
Jeg trækker det i mig igen, gider ikke mere. Måske jeg vender tilbage efter sommere. Ellers må i hygge jer. Ses på MyBrute.

Argg mathi nu er jeg jo lige kommet ind for at lege med dig Wink
Back to top Go down
Sparvath
Power Townie
Power Townie
Sparvath


Posts : 1750
Join date : 2008-12-21
Age : 39

Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime2009-06-07, 21:34

mathi wrote:
Jeg trækker det i mig igen, gider ikke mere. Måske jeg vender tilbage efter sommere. Ellers må i hygge jer. Ses på MyBrute.

Hvor upassende at ligge ind under aktivt FORÅR? hehe..

Pøj Pøj med mybrute, min sys jeg stinker Very Happy Håber det bliver noget forbedret snart og at jeg får en super Smile
Back to top Go down
Sponsored content





Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Empty
PostSubject: Re: Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!   Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Aktivt forår? - Alle members på sitet bedes kigge her!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Diskussioner-
Jump to: