Mafia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mafia

Vi er flyttet til spil-mafia.dk
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Kroen "Al Kapone"! Icon_minitimeby Guest 2011-08-01, 09:02

» Vi er flyttet
Kroen "Al Kapone"! Icon_minitimeby Fernor 2009-10-08, 15:24

» FARVEL! :(
Kroen "Al Kapone"! Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 14:29

» Turbo-spil - 7 spillere, daglig deadline.
Kroen "Al Kapone"! Icon_minitimeby Zulu 2009-09-23, 09:01

» Overgang til nyt site
Kroen "Al Kapone"! Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:36

» Ny server
Kroen "Al Kapone"! Icon_minitimeby Fernor 2009-09-23, 00:09

» Dykker Mafia
Kroen "Al Kapone"! Icon_minitimeby Stente 2009-09-22, 17:13

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates
free forum


 

 Kroen "Al Kapone"!

Go down 
+30
Tiwaz
Tømren
Cass
Stente
Agger
Vejengenseren
Inderbul
Sparvath
Boon
Buggi
UJS
Pharmand
Germ
urban legend
Merovinger
Zulu
Fugl Fønix
Nisse
zant
Ahkmed
AK
Peters
Sigrdrifa
Argos
Svindlertøsen
Inanovic
Tennedz
Mugge
Mangalor
stange
34 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 17 ... 33  Next
AuthorMessage
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 01:46

dette er den lokale kro her kan man komme og nyde en øl eller andet man nu har lyst til. der vil altid være åbent og og musik. så rig mulighed for en lille svingom.

husk man kan ringe med klokken hvis man vil give en omgang til alle.

god fornøjelse
Back to top Go down
Mangalor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Mangalor


Posts : 791
Join date : 2008-12-12

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 02:33

*DING*

Jeg gir' da gerne den første omgang
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 02:35

Jeg siger tak som byder, men er på nedtrapning rent alkoholvice, da jeg fik rigeligt til julefrokosten! Very Happy
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 02:40

Mangalor wrote:
*DING*

Jeg gir' da gerne den første omgang

jeg tager en stor jule øl

og sætter mig over til mangalor og snakker lidt med ham on det fine forum han har lavet til os.
Back to top Go down
Tennedz
På vildspor
På vildspor
Tennedz


Posts : 813
Join date : 2008-12-13
Location : Tennedzville

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 03:19

Jeg antager, at det er en tråd til fri leg. For ikke at spamme "præsenter jer selv"-tråden, tager jeg lige et par ting herover.

Hvordan er jeres politik ift. rekruttering af flere medlemmer? Jeg spiller (sammen med Mangalor) et sted, hvor vi snildt kunne finde en håndfuld medlemmer. De har ikke noget med Travian at gøre, men de kender også mafia. Er det en lukket klub dette her, eller er I interesseret i jo større jo bedre?
Dette spørgsmål er ikke tilsigtet pigerne i forummet. I kan dog få et lignende spørgsmål, men det vil nok kræve en IGM.

@stange
Jeg kan sagtens lave nogle store setups, hvis I har lyst. Jeg håber dog på, at jeg kan få lov til at øge min spiller/mod frekvens fra Svansus/TRIM-forum. Men det ser ud til, at I er nogle stykker, der har blod på tanden ift. mod-tjansen. Det er super.

@Mugge
Tak for ordene. Og tak for sidst. Det glæder mig, at du kom fint igennem den gamle s4.
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 03:27

Tennedz wrote:
Jeg antager, at det er en tråd til fri leg. For ikke at spamme "præsenter jer selv"-tråden, tager jeg lige et par ting herover.

Hvordan er jeres politik ift. rekruttering af flere medlemmer? Jeg spiller (sammen med Mangalor) et sted, hvor vi snildt kunne finde en håndfuld medlemmer. De har ikke noget med Travian at gøre, men de kender også mafia. Er det en lukket klub dette her, eller er I interesseret i jo større jo bedre?
Dette spørgsmål er ikke tilsigtet pigerne i forummet. I kan dog få et lignende spørgsmål, men det vil nok kræve en IGM.

@stange
Jeg kan sagtens lave nogle store setups, hvis I har lyst. Jeg håber dog på, at jeg kan få lov til at øge min spiller/mod frekvens fra Svansus/TRIM-forum. Men det ser ud til, at I er nogle stykker, der har blod på tanden ift. mod-tjansen. Det er super.

@Mugge
Tak for ordene. Og tak for sidst. Det glæder mig, at du kom fint igennem den gamle s4.

her kan du lege ligeså tosset du har lyst til. og dette er åbent for alle så hvis du kender nogen der kunne tænke sig at komme her over er de mere end velkommen.

men hensyn til det med spiller/mod frekvensen så tror jeg vi alle er her for at spille. så alle må også være mods.
ind til videre er der et par stykker der allerede har ydret ønske om at være mod. så det håber jeg fortsætter for jeg ved at hvis det altid er de samme der skal være mods så køre de træt i det og stopper med at komme her.
så det håber jeg ikke.

til alle andre inviter gerne nogen i kender på jeres arbejde eller hvor i nu støder ind i dem. husk jo flere vi er jo sjovere bliver det.

dette er jo et hygge forum.
Back to top Go down
Inanovic
Townie Expert
Townie Expert



Posts : 226
Join date : 2008-12-12
Age : 32

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 04:35

Tennedz wrote:
Jeg antager, at det er en tråd til fri leg. For ikke at spamme "præsenter jer selv"-tråden, tager jeg lige et par ting herover.

Hvordan er jeres politik ift. rekruttering af flere medlemmer? Jeg spiller (sammen med Mangalor) et sted, hvor vi snildt kunne finde en håndfuld medlemmer. De har ikke noget med Travian at gøre, men de kender også mafia. Er det en lukket klub dette her, eller er I interesseret i jo større jo bedre?
Dette spørgsmål er ikke tilsigtet pigerne i forummet. I kan dog få et lignende spørgsmål, men det vil nok kræve en IGM.

@stange
Jeg kan sagtens lave nogle store setups, hvis I har lyst. Jeg håber dog på, at jeg kan få lov til at øge min spiller/mod frekvens fra Svansus/TRIM-forum. Men det ser ud til, at I er nogle stykker, der har blod på tanden ift. mod-tjansen. Det er super.

@Mugge
Tak for ordene. Og tak for sidst. Det glæder mig, at du kom fint igennem den gamle s4.

Jeg vil også sige jo flere jo bedre Very Happy

og dette er en hygge tråd, lidt den samme som "kroen" i 0|'s forum, hvis du på s1 ^^

Og Mikkjes fra S1 og jeg er allerede igang med et størrer setup som godt kunne bruge en del der deltager, men det er under udviklingsfasen, og her i juletiden med masser af afleveringer(min side) julefrokoster mm. kommer det ikke lige inden for de næste par dage :p
Back to top Go down
Svindlertøsen
Townie
Townie



Posts : 39
Join date : 2008-12-12
Age : 53

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 10:01

Svindlertøsen hælder en Gajol i halsen og sætter sig over til stange og Mangaor."Ærgeligt, at jeg ikke nåede det første spil. Jeg glæder mig til det næste"
Back to top Go down
Tennedz
På vildspor
På vildspor
Tennedz


Posts : 813
Join date : 2008-12-13
Location : Tennedzville

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 13:47

Nu tråden er her, hvor der er plads til lemfældig omgang med bogstaver, vil jeg benytte mig af muligheden for at give Argos en møzzer. Det er sgu for længe siden, jeg gjorde det sidst!

*Møzzer*

Den var til dig, Argos-mus.
Back to top Go down
Mangalor
Paranoid Townie
Paranoid Townie
Mangalor


Posts : 791
Join date : 2008-12-12

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 17:46

Tennedz wrote:
Nu tråden er her, hvor der er plads til lemfældig omgang med bogstaver, vil jeg benytte mig af muligheden for at give Argos en møzzer. Det er sgu for længe siden, jeg gjorde det sidst!

*Møzzer*

Den var til dig, Argos-mus.

Hey din Don Johansen -- fingrene fra min Argos tøz -- vi er kun 2 der må møzze med hende og du er ikke den ene Smile

Men hvis du gir en omgang må du godt gi' mig et... Det var trods alt dig der fik mig til at springe ud som Svans Smile elephant
Back to top Go down
Svindlertøsen
Townie
Townie



Posts : 39
Join date : 2008-12-12
Age : 53

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 21:31

Som altid vil Svindlertøsen gerne have møzzer med mere. Det er jo derfor, hun går på kro. Hun rejser sig langsomt og slentrer med vuggende hofter over til Tennedz. "Hej" hvisker hun med fugtige læber, imens hun kigger nysgerrigt på ham som for at se, om han er lige så lystig som SirI på s1. "Gad vide om SirI kan lokkes herind?" er hendes næste tanke, da Tennedz tilsyneladende reagerer langsomt...
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 22:43

De kvinder der vil kysses på, må vel selv bestemme hvem de vil kysses af, det kan ingen andre vel bestemme?


@Mugge
Tak for ordene. Og tak for sidst. Det glæder mig, at du kom fint igennem den gamle s4.


Selv tak Tennedz, det var da det mindste jeg kunne gøre flower Like a Star @ heaven
Back to top Go down
Tennedz
På vildspor
På vildspor
Tennedz


Posts : 813
Join date : 2008-12-13
Location : Tennedzville

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-14, 23:30

Svindlertøs, jeg aner ikke, hvem Sir er. Eller måske gør jeg, men så har jeg glemt ham.
Under alle omstændigheder kan jeg sige, at jeg med stor sikkerhed er bedre til bordfodbold end ham. Så kan du lægge det i det, du vil.

Hvis jeg må anbefale en mand, der simpelthen er enhver kvindes drøm, må det være Cederstrom. Frygtindgydende og dog sårbar. Utæmmet og dog holden.

En lille detalje er, at han tilsyneladende er væk. Det ville jeg dog ikke ligge for meget i, da han antageligvis udretter velgørende aktiviteter i et center nær dig.

Jeg kunne iøvrigt ikke finde på at lyve om den slags. Eller jo, det kunne jeg, men hvorfor skulle jeg. Eller dvs. det har jeg gjort.
En af ovenstående fakta er forkert, men jeg vil ikke redegøre for hvilken.

Du skal ikke have det hele serveret.
Back to top Go down
Argos
Townie Expert
Townie Expert
Argos


Posts : 242
Join date : 2008-12-12

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-15, 01:19

Uha uha uha.... Jeg husker ligepludselig hvorfor jeg meldte mig til mafia! Very Happy

Møzzer til dig Tennedz og møzzer til dig Mangalor..... Ja møzzer til alle der skulle have lyst til en, der er mere en nok love til alle I love you
Back to top Go down
Argos
Townie Expert
Townie Expert
Argos


Posts : 242
Join date : 2008-12-12

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-15, 01:25

Tennedz wrote:

Hvis jeg må anbefale en mand, der simpelthen er enhver kvindes drøm, må det være Cederstrom. Frygtindgydende og dog sårbar. Utæmmet og dog holden.

En lille detalje er, at han tilsyneladende er væk. Det ville jeg dog ikke ligge for meget i, da han antageligvis udretter velgørende aktiviteter i et center nær dig.


Nu vi er ved emnet, så også møzzer til den der finder Ceder, og helst hvis han ikke er mafia, ellers ser det ud til at jeg får smæk..... (Må jeg skrive det uden for tråden?!?! Hmmmm, ellers må store stygge Mangalor jo bare komme og sætte mig på plads Wink )
Back to top Go down
stange
Moderator
Moderator
stange


Posts : 555
Join date : 2008-12-12
Age : 42

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-16, 01:31

sikke i alle sammen møzzer. Suspect

jeg vil heller spille Basketball hvis der er nogen der vil spille det med mig.

også er det snart juj så vi skal vel alle have en nisse hue på når ve er her inde. santa eller hvad med gevir rendeer

men jeg kunne jo også bare tage svindler i hånden og give hende en ordenlig sving om.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-16, 01:39

Jeg tror man må lægge billet ind der på svindlertøsen hun er jo godt nok omsværmet, så nævn en coktail eller drink du kunne tænke dig kære svindler og så er den din Very Happy flower sunny
Back to top Go down
Tennedz
På vildspor
På vildspor
Tennedz


Posts : 813
Join date : 2008-12-13
Location : Tennedzville

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-16, 01:51

Mugge, det kapløb har du vundet. Klart.

Med dit tydeligt afbalancerede, velovervejede og nuancerede intellekt, når du forklarer ting, samt naturlige interesse for finkultur i form af kunst er du jo enhver kvindes drøm.
Hvis man dertil ligger din sunde kontakt med din kvindelige side, hvilket kun kan være konklusionen på din lilla trøje/skjorte, samt din ungdommelige brug af smileys på trods af din modne alder, må vi konstatere, at du er den perfekte mand.

Jeg vil gerne trække min anbefaling af Cederstrom tilbage, og i stedet henlede opmærksomheden på det pragteksemplar af en mand, der er afbilledet her ovenfor.
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-16, 02:05

Jeg takker og labber det i mig, kunstværket der er bag mig befinder sig på Prindsen i Roskilde,hvor jeg befandt n mig i færd med at indtage en brunch i selskab med gode venner.
Jeg tror jeg kan skaffe dig skilderiet såfremt du er så interesseret deri!
Jeg vil dog tvivle lidt om du er den rigtige til at bedømme hvilket mandfolk der er perfekt eller ej, jeg lader trygt kvinderne om den bedømmelse i lilla trøje eller ej.
Jeg har jo den gode vane med at sprede smileys fra det gamle svanseforum på s4, det ved du jo bare alt for godt.
Jeg syntes dog din kommentar var så fin, jeg grinte langt og længe, så du får sågu en omgamg med, livet er for trist og kort, hvis man ikke klan grine af sig selv af og til! I love you rendeer santa
Back to top Go down
Svindlertøsen
Townie
Townie



Posts : 39
Join date : 2008-12-12
Age : 53

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-16, 04:02

Svindlertøsen blinker til tennedz og vender sig bort fra ham, da han tilsyneladende kun har øje på Argos. Svindlertøsen ved, når hun har tabt.
Kroen er tyndt befolket i aften, så hun kan akkurat få råd til at give en omgang. Hun ringer voldsomt med klokken og bestiller en Tequilla hos krofatter. Med tequillaen i hånden går hun igen over til Mangalor og stange. "Der er ikke meget gang i den i aften drenge. Skal vi finde på noget sjovt?"
Back to top Go down
Svindlertøsen
Townie
Townie



Posts : 39
Join date : 2008-12-12
Age : 53

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-16, 04:05

I det samme får hun øje på mugge, der tidligere har givet hende en drink. Hun kigger lidt genert på ham og løfter glasset i hans retning, prøver at få øjenkontakt...
Back to top Go down
Mugge
Godfather
Godfather
Mugge


Posts : 3489
Join date : 2008-12-12
Age : 72

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-16, 12:12

Da Mugge kigger ind i de øjne er han fortabt, men samtidig er han jo en halvgammel gift mand, han bliver usikker og tænker, hun ved lidt om mig den dejlige "tøs", hun må komme med første udspil!
Back to top Go down
Argos
Townie Expert
Townie Expert
Argos


Posts : 242
Join date : 2008-12-12

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-16, 16:06

*Smider sig halvfuld i hjørnesofaen og begynder at skråle julesange*
Back to top Go down
Sigrdrifa
Power Townie
Power Townie
Sigrdrifa


Posts : 1544
Join date : 2008-12-12

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-16, 16:22

Sigrdrifa smider sig ned i sofaen ved siden af, mens hun venter på at Pharmand skal komme hjem fra arbejde.
Nu er der gået en halv dag uden at hun har fucket op i det Mafia-spil der kører på s1, så kan man vel godt fortjene en hvidtøl og en julesang Smile


Last edited by Sigrdrifa on 2008-12-16, 20:13; edited 1 time in total
Back to top Go down
Peters
Townie
Townie



Posts : 91
Join date : 2008-12-14
Age : 45
Location : København

Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime2008-12-16, 17:59

Skål i skibet, folkens.

Jeg har lige smidt min første hængestemme i dette forum, og det skal fejres med øl.
Back to top Go down
Sponsored content





Kroen "Al Kapone"! Empty
PostSubject: Re: Kroen "Al Kapone"!   Kroen "Al Kapone"! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Kroen "Al Kapone"!
Back to top 
Page 1 of 33Go to page : 1, 2, 3 ... 17 ... 33  Next
 Similar topics
-
» Saw Dethy - "Byen" vandt
» Quot tråden

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mafia :: Hyggehjørnet-
Jump to: